Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting

Bericht door Miranda »

josje schreef: ma 27 nov 2023, 13:42 Bij mij lukt het indienen ook niet. Robijn is trouwens al weer afgelopen🙈
Toch knap he niemand die het lukt en het is alweer afgelopen.

Maar wellicht hebben ze het hierop gezet omdat de app het niet meer aankan.
petra11
Been thanked: 8 times

Re: Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting

Bericht door petra11 »

een kwartier terug ging het invullen van mijzelf tamelijk snel, zoals anders,
maar wat later, die van mijn zoon, met een ander adres ging weer moeizaam. uiteindelijk wel gelukt.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Heeft iemand de doorgestreepte productbarcodes ook op 1 foto gezet?
Of dienen jullie alles los in.
Ik heb er nu 3 op 1 bon staan
Normaal kan je dan meerdere acties selecteren. Maar ik vermoed dat je niet 4 foto's toe kan voegen?
Of kan dat wel?
Miranda

Bericht door Miranda »

B2B schreef: ma 27 nov 2023, 16:34 Heeft iemand de doorgestreepte productbarcodes ook op 1 foto gezet?
Normaal kan je dan meerdere acties selecteren. Maar ik vermoed dat je niet 4 foto's toe kan voegen?
Of kan dat wel?
meerdere op 1 foto inderdaad
vak2012

Bericht door vak2012 »

Ik heb ingediend en wel gewoon 2 foto's extra toegevoegd.
Mariam

Bericht door Mariam »

B2B schreef: ma 27 nov 2023, 16:34 Heeft iemand de doorgestreepte productbarcodes ook op 1 foto gezet?
Of kan dat wel?
Dat moet toch alleen voor het Robijn. Niet voor andere producten.
petra11
Been thanked: 8 times

Bericht door petra11 »

als je eerder nog niet had meegedaan aan gta. van Robijn (doekjes en pods) van vorige week,
kan je daar nu nog aan meedoen.
met de nieuwe actie van vandaag erbij van Robijn klein en krachtig fles
zijn dat 3 producten van Robijn die alle 3 een foto vereisen.
Banyu

Bericht door Banyu »

Moet je dan alleen maar gewoon een streep door de barcode zelf zegten? Ja sorry mss stomme vraag hoor…
Vita
Has thanked: 11 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Vita »

Banyu schreef: di 28 nov 2023, 00:38 Moet je dan alleen maar gewoon een streep door de barcode zelf zegten? Ja sorry mss stomme vraag hoor…
Ja. Eerst een foto van de kassabon. Dan krijg je de optie "nog een foto toevoegen" (rechtsonder, voordat je de bon verstuurt). Dan doe je een foto van de Robijn (hele product, dus niet alleen de doorgestreepte barcode). Dus gewoon een streep of een kruis door de barcode. En dan alles versturen.
Marry

Bericht door Marry »

Vita schreef: di 28 nov 2023, 02:49
Banyu schreef: di 28 nov 2023, 00:38 Moet je dan alleen maar gewoon een streep door de barcode zelf zegten? Ja sorry mss stomme vraag hoor…
Ja. Eerst een foto van de kassabon. Dan krijg je de optie "nog een foto toevoegen" (rechtsonder, voordat je de bon verstuurt). Dan doe je een foto van de Robijn (hele product, dus niet alleen de doorgestreepte barcode). Dus gewoon een streep of een kruis door de barcode. En dan alles versturen.
Je krijgt nu ook vanzelf een extra optie om een foto toe te voegen bij Robijn. Na het aanvinken van de producten. Ik heb er nu dus 2 keer een foto van de fles in staan
Plaats reactie