Euroma smaakmaker test
Re: Euroma smaakmaker test
leuk en wat een later reactie..
zouden ze te weinig inzendingen hebben gekregen en alsnog mensen hebben uitgenodigd om mee te doen?
zouden ze te weinig inzendingen hebben gekregen en alsnog mensen hebben uitgenodigd om mee te doen?
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 7 times
Geen idee, heb 3 keer gekeken of het wel een echte mail was. Wel dus, misschien vanwege de vergoeding, deze is niet 100 %.
Maar voor die paar cent extra krijg je bijna 100 % kruiden, specerijen en groenten ed. Kom er maar eens om bij die mixen waarvan het grootste gedeelte uit paneermeel en zout bestaat. Ik vind het leuk.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Maar heeft iemand het ook gekocht, geprobeerd en op tijd een review ingestuurd?
Het was wel erg kort dag. Ik heb het niet gekocht.
Het was wel erg kort dag. Ik heb het niet gekocht.
Ik vermoed dat de vraag meer was voor mensen die pas 28-12 de mail over deelname kregen. Dan was het kortdag.
Ik heb in november gekocht en inmiddels allang geld terug.
Ik heb in november gekocht en inmiddels allang geld terug.
-
- Been thanked: 4 times
Wat heb je er dan voor betaald?Jacky's schreef: ↑vr 29 dec 2023, 10:53Geen idee, heb 3 keer gekeken of het wel een echte mail was. Wel dus, misschien vanwege de vergoeding, deze is niet 100 %.
Maar voor die paar cent extra krijg je bijna 100 % kruiden, specerijen en groenten ed. Kom er maar eens om bij die mixen waarvan het grootste gedeelte uit paneermeel en zout bestaat. Ik vind het leuk.
-
- Been thanked: 2 times
Klopt, niet helemaal goed omschreven. Ik kreeg ook de 28ste pas een mail, later op de dag.
De moeite niet om weer de deur uit te gaan, te verzinnen waarmee ik het zou gebruiken (had al wat op het menu staan voor die dagen)
en dan ook nog op tijd een review te schrijven.
Maar mooi dat degenen die zo laat de mail kregen, nog op tijd waren om het geld terug te krijgen.