Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
wat vreemd, van die Blue Band actie dat je daar ook niet aan kan meedoen.
Die actie loopt niet via een account,
maar wordt wel verzorgd door Scoupy
en aan de opmaak van die site te zien, werd dat vroeger door: "Korting is leuk" gedaan.
Die actie loopt niet via een account,
maar wordt wel verzorgd door Scoupy
en aan de opmaak van die site te zien, werd dat vroeger door: "Korting is leuk" gedaan.
- B2B
- Berichten: 1184
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Scoupy = scoupy = woolsocks
Ze hebben daar gewoon een kruis door mijn iban staan vermoed ik.
Dus het maakt niet meer uit. Als er scoupy bij staat kan ik niet meer meedoen.
Ze hebben daar gewoon een kruis door mijn iban staan vermoed ik.
Dus het maakt niet meer uit. Als er scoupy bij staat kan ik niet meer meedoen.
- B2B
- Berichten: 1184
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Yep binnen 5 minuten een mail dat de aanvraag afgekeurd is vanwege blokkade
Je cashback aanvraag is afgekeurd. Hieronder vind je een overzicht van de aanvraag inclusief de reden van afkeuring. Je afgekeurde kassabon kun je terug vinden onderaan deze e-mail.
Blue Band Roombeter
Reden : Account is geblokkeerd
Hierbij willen we je laten weten dat dit door jou gebruikte account per direct geblokkeerd is. Dit doen we, wanneer we aanwijzingen hebben dat ons platform en/of dit specifieke account anders wordt gebruikt dan in onze voorwaarden is bepaald. De door jou gedane aanvraag voor cashback is tevens afgekeurd.
Ben je het niet eens met deze beslissing of ben je van mening dat dit niet klopt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je cashback aanvraag is afgekeurd. Hieronder vind je een overzicht van de aanvraag inclusief de reden van afkeuring. Je afgekeurde kassabon kun je terug vinden onderaan deze e-mail.
Blue Band Roombeter
Reden : Account is geblokkeerd
Hierbij willen we je laten weten dat dit door jou gebruikte account per direct geblokkeerd is. Dit doen we, wanneer we aanwijzingen hebben dat ons platform en/of dit specifieke account anders wordt gebruikt dan in onze voorwaarden is bepaald. De door jou gedane aanvraag voor cashback is tevens afgekeurd.
Ben je het niet eens met deze beslissing of ben je van mening dat dit niet klopt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ook bij de geld terug actie van OB menstruactie broekjes gaat Scoupy weer mensen blokkeren en beschuldigen van fraude. Dat wordt weer een eindeloze discussie om je geld terug te krijgen. Ze sturen weer de standaard antwoorden. Ze zouden eens hun hand in eigen boezem moeten steken. Ze frauderen zelf door geld achter te houden van mensen en niet uit te betalen, terwijl ze aan hun voorwaarden voldoen!! Slechte reclame voor OB menstruatie broekjes op deze manier.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ook bij de geld terug actie van OB menstruactie broekjes gaat Scoupy weer mensen blokkeren en beschuldigen van fraude. Dat wordt weer een eindeloze discussie om je geld terug te krijgen. Ze sturen weer de standaard antwoorden. Ze zouden eens hun hand in eigen boezem moeten steken. Ze frauderen zelf door geld achter te houden van mensen en niet uit te betalen, terwijl ze aan hun voorwaarden voldoen!! Slechte reclame voor OB menstruatie broekjes op deze manier.
- B2B
- Berichten: 1184
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ik heb het opgegeven.
Account was weer gedeblokkeerd nadat ik contact kreeg met Scoupy klantenservice, en niet met de Woolsocks klantenservice.
Scoupy klantenservice daar is nog mee te praten. Woolsocks niet. Het vervelende is dat Woolsocks leidend is. Dus je account wordt op dat moment weer gedeblokkeerd. Maar de volgende actie krijg je weer het zelfde gezeik
Na het uitbetalen van de blueband heb ik mijn account verwijderd.
Eenmaal een vinkje. Kom je er niet meer vanaf heb ik het idee. Probeer het over een jaar ofzo nog wel een keer.
Wel jammer. Ik had de rivella wel willen hebben
Account was weer gedeblokkeerd nadat ik contact kreeg met Scoupy klantenservice, en niet met de Woolsocks klantenservice.
Scoupy klantenservice daar is nog mee te praten. Woolsocks niet. Het vervelende is dat Woolsocks leidend is. Dus je account wordt op dat moment weer gedeblokkeerd. Maar de volgende actie krijg je weer het zelfde gezeik
Na het uitbetalen van de blueband heb ik mijn account verwijderd.
Eenmaal een vinkje. Kom je er niet meer vanaf heb ik het idee. Probeer het over een jaar ofzo nog wel een keer.
Wel jammer. Ik had de rivella wel willen hebben
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Broekemm schreef: ↑di 11 jun 2024, 13:44 Ook bij de geld terug actie van OB menstruactie broekjes gaat Scoupy weer mensen blokkeren en beschuldigen van fraude. Dat wordt weer een eindeloze discussie om je geld terug te krijgen. Ze sturen weer de standaard antwoorden. Ze zouden eens hun hand in eigen boezem moeten steken. Ze frauderen zelf door geld achter te houden van mensen en niet uit te betalen, terwijl ze aan hun voorwaarden voldoen!! Slechte reclame voor OB menstruatie broekjes op deze manier.
Oh jeetje
Kreeg je meteen mail dat je werd geblokkeerd?
Daarom durf ik niet mee te doen het is een duur product
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ja, direct een reactie dat de aanvraag van de OB menstruatie broekje was afgekeurd.
Nadat ik had gevraagd wat de reden was, omdat ik aan alle voorwaarden voldoe.
Helemaal niets ontvangen.
En ik heb notabene 24,95 betaald.
Nadat ik had gevraagd wat de reden was, omdat ik aan alle voorwaarden voldoe.
Helemaal niets ontvangen.
En ik heb notabene 24,95 betaald.