Oceania schreef:Bij de Jumbo in Hoofddorp heb ik afgelopen zaterdag (02/05) Pepsi, Milka en kroepoek kunnen halen uit het actieschap.
Hoop dat iemand nog wat aan deze info heeft
Indienen op k=l ging bij mij ook zonder problemen!
Sue-tje schreef:De winkel in Gouda doet niet meer mee..
Inderdaad. Ik ben zelf een paar dagen geleden bij MCD in Gouda geweest, er was geen enkele actieproduct te zien.
Ik ga van de week bij de Jumbo in Reeuwijk proberen. Of is er iemand die daar al toevallig was geweest?
Wat leuk dat je ook Sultana Goodmorning gratis wilt proberen.
Heb je al een verpakking met de actiecode gekocht? Vul dan hieronder de unieke actiecode die op de binnenkant van de verpakking staat in, klik op de button 'Volgende' en vul de gegevens in. We maken daarna zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag aan je over.
Lois schreef:Wat leuk dat je ook Sultana Goodmorning gratis wilt proberen.
Heb je al een verpakking met de actiecode gekocht? Vul dan hieronder de unieke actiecode die op de binnenkant van de verpakking staat in, klik op de button 'Volgende' en vul de gegevens in. We maken daarna zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag aan je over.
In Gouda doet de MCD winkel er niet aan mee, maar vandaag ben ik in Reeuwijk geweest, bij de kleine Jumbo. Stond een grote Korting is leuk stelling met Lassie, Holy Soda, Bolletje beschuit, Pepsi en Lays chips.
Bolletje Goed Bezig, Conimex, Plenty, Milka en Optimel hadden ze wel, maar zonder sticker. Dan maar afwachten.
In elk geval wat gelukt, en dat is zeker leuk.