Als bedrijven toch blijven kiezen voor scoupy en woolsocks, is het wellicht een optie om zelf met scoupy en woolsocks te stoppen?Broekemm schreef: ↑do 28 mar 2024, 16:46 wat weer een waardeloze actie.
Scoupy blokkeert weer mijn Blue aanvraag. afgelopen week was dit ook het geval bij de Bambix. Na contact met mijn klacht met Bambix werd de aanvraag goedgekeurd.
Nu helaas wordt de Blue Band roomboter weer afgekeurd, omdat volgens hun mijn account 2023 zou zijn geblokkeerd.
Vreemde redenatie, omdat hij vorige week nog werd gebruikt bij de Bambix.
Dus wederom leugens bij dit bedrijf. Ik snap niet dat bedrijven er nog steeds voor kiezen om hun acties bij scoupy en woolsocks uit te zetten
Gratis Blue Band RoombƐter
Re: Gratis Blue Band RoombƐter
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Wij zijn ook gestopt. Veel te veel ergernis. Zeker omdat het onterecht is dat je wordt geblokkeerd. Een behoorlijke tijd terug mocht er een item maar 1 x per huishouden in worden gediend. Na die verandering ( p.p.p. account en bankrekening) heeft dat ook een boel trammelant opgeleverd. Ook weer een tijdje geleden was dat de bestaande accounts niet toegankelijk waren ( iets met hacken). Het bedrag van aankopen wilde ik graag wel terug, dus maar even een nieuwe account aangemaakt. Dat werkte prima. Maar..... 1 persoon kan nooit een dubbele uitbetaling ontvangen en dat is ook niet de bedoeling. Het rare is dat ik geen ontwenningsverschijnselen heb gehad van het opzeggen.koekje schreef: ↑zo 31 mar 2024, 08:12Als bedrijven toch blijven kiezen voor scoupy en woolsocks, is het wellicht een optie om zelf met scoupy en woolsocks te stoppen?Broekemm schreef: ↑do 28 mar 2024, 16:46 wat weer een waardeloze actie.
Scoupy blokkeert weer mijn Blue aanvraag. afgelopen week was dit ook het geval bij de Bambix. Na contact met mijn klacht met Bambix werd de aanvraag goedgekeurd.
Nu helaas wordt de Blue Band roomboter weer afgekeurd, omdat volgens hun mijn account 2023 zou zijn geblokkeerd.
Vreemde redenatie, omdat hij vorige week nog werd gebruikt bij de Bambix.
Dus wederom leugens bij dit bedrijf. Ik snap niet dat bedrijven er nog steeds voor kiezen om hun acties bij scoupy en woolsocks uit te zetten
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Ik merk ook dat als je eenmaal 1 keer geblokkeerd ben geweest je elke actie aan de emmer hangt en geblokkeerd wordt.
Dan moet je weer 20 keer mailen. En dan wordt je weer gedeblokkeerd. Om bij de eerst actie weer geblokkeerd te worden.
Ik stop er ook mee. Kost teveel tijd. En vaak genoeg moet je echt de juiste medewerker te pakken krijgen om het op te lossen. De woolsocks klantenservice mensen helpen je meestal niet verder. De scoupy mensen deblokkeren meestal gelijk je account.
Maar zoals gezegd. De eerst volgende actie is het weer raak.
Ik heb ook het idee dat de woolsocks mensen geen nederlands begrijpen. En dat wat je uitlegt totaal niet overkomt.
Dan moet je weer 20 keer mailen. En dan wordt je weer gedeblokkeerd. Om bij de eerst actie weer geblokkeerd te worden.
Ik stop er ook mee. Kost teveel tijd. En vaak genoeg moet je echt de juiste medewerker te pakken krijgen om het op te lossen. De woolsocks klantenservice mensen helpen je meestal niet verder. De scoupy mensen deblokkeren meestal gelijk je account.
Maar zoals gezegd. De eerst volgende actie is het weer raak.
Ik heb ook het idee dat de woolsocks mensen geen nederlands begrijpen. En dat wat je uitlegt totaal niet overkomt.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Blijkbaar stond het te vroeg online, er is nu een flyer/code systeem aan gekoppeld.
ow ik kocht juist vandaag het product net voor de opmerking van Liamito ivm code verplicht... en zie nu idd dat de code verplicht is in het formulier pfff...
Iemand een idee waar de code te vinden is?
(als iemand een code over heeft, help please )
Iemand een idee waar de code te vinden is?
(als iemand een code over heeft, help please )
code...?
ik heb meteen in het begin, dis toen de actie hier vermeld werd, aan de actie meegedaan
en volgens mij stond dat er toen niet boven: vul de unieke actie-code in.
Ik kan me dat niet meer herinneren en heb er toen volgens mij geen ingevuld.
is dat ook zo? ik weet het niet meer 100% zeker.
Ik zal eens zoeken of ik het geld al terug heb....
maar daar heb ik na het weekend pas tijd voor..
Zal ik dan wel het geld terugkrijgen?
ik heb meteen in het begin, dis toen de actie hier vermeld werd, aan de actie meegedaan
en volgens mij stond dat er toen niet boven: vul de unieke actie-code in.
Ik kan me dat niet meer herinneren en heb er toen volgens mij geen ingevuld.
is dat ook zo? ik weet het niet meer 100% zeker.
Ik zal eens zoeken of ik het geld al terug heb....
maar daar heb ik na het weekend pas tijd voor..
Zal ik dan wel het geld terugkrijgen?
Actie code staat op Flyer
Zie voorwaarden:
4. Er kan per kassabon, unieke code (te vinden op de flyer), IBAN-nummer en per persoon één keer gebruik gemaakt worden van deze actie.
Maar waar vind je de flyer ??
4. Er kan per kassabon, unieke code (te vinden op de flyer), IBAN-nummer en per persoon één keer gebruik gemaakt worden van deze actie.
Maar waar vind je de flyer ??
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Ik heb het geld wel terug gekregen.
Ingediend ergens in maart.
Was toen wel gelijk weer geblokkeerd.
Maar na mail wisseling was die weer opgeheven.
En is het betaald.
Zonder code ingediend
Ingediend ergens in maart.
Was toen wel gelijk weer geblokkeerd.
Maar na mail wisseling was die weer opgeheven.
En is het betaald.
Zonder code ingediend