Hoi, jaren terug was ik fanatiek lid van Scoupy, toen moest ineens je bankrekeningnummer worden gekoppeld en ben ik afgehaakt -> privacy . Maar ik kom erg leuke acties tegen weer , hoe ervaren jullie het feit dat je bankrek gekoppeld moet ? , ik las dat ze van "budgetbakers s.r.o. " je transacties en saldo etc kunnen inkijken..
Vast bedankt !
Scoupy info
Re: Scoupy info
Ik laat het gewoon overmaken zonder mijn rk nr te koppelen, vertrouw dat soort praktijken namelijk ook niet
Ik heb mijn bankrekening ook niet gekoppeld in de scoupy app, maar als het salto boven de 2,50€ is, kan je handmatig een transactie doen en laten uitbetalen. Je kunt dan wel vaak geen gebruik maken van de andere "voordelen" van de app, maar die is inmiddels so uitgebreid dat ik sommige dingen ook helemaal niet meer snap of sowieso niet nodig vind.
je hoeft je bankrekening niet te koppelen
en dat doe ik dus ook beslist niet.
Verder zijn er deze week voor de verandering weer een aantal leuke gratis acties,
maar sinds dat het Woolsocks is ongeveer,
komen er weinig goede acties
en vooral weinig gratis acties.
Vaak moet je 1,00 zelf betalen van het product,
maar vaak ook acties met 50% retour en dan is de lol er natuurlijk helemaal vanaf.
Al met al niet zo leuk meer als het geweest is.
en dat doe ik dus ook beslist niet.
Verder zijn er deze week voor de verandering weer een aantal leuke gratis acties,
maar sinds dat het Woolsocks is ongeveer,
komen er weinig goede acties
en vooral weinig gratis acties.
Vaak moet je 1,00 zelf betalen van het product,
maar vaak ook acties met 50% retour en dan is de lol er natuurlijk helemaal vanaf.
Al met al niet zo leuk meer als het geweest is.
en wat ook vervelend is:
er staat vaak bij: kopen bij.... en dan hebben ze het product niet in die winkel.
of de betreffende winkelketen is niet in de buurt.
ook nu de Optimel proteïne yoghurt voor 1,00,
kopen bij Plus
maar bij Plus hebben ze die niet
en bij Jumbo en AH waar ik ook kom, hebben ze hem wel.
er staat vaak bij: kopen bij.... en dan hebben ze het product niet in die winkel.
of de betreffende winkelketen is niet in de buurt.
ook nu de Optimel proteïne yoghurt voor 1,00,
kopen bij Plus
maar bij Plus hebben ze die niet
en bij Jumbo en AH waar ik ook kom, hebben ze hem wel.
Owkee...bedankt ! top !.. Ik had de roomboter ingediend, 2.49 , dan moet ik dus eerst nog aan een andere actie meedoen om boven de 2.50 te komen.. Thx !
Owkee...bedankt ! top !.. Ik had de roomboter ingediend, 2.49 , dan moet ik dus eerst nog aan een andere actie meedoen om boven de 2.50 te komen.. Thx !