Uitbetaling cashback sock Scoupy
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Geblokkeerd door scoupy
Je kent mijn verhaal al. Ik, en mijn familie, zijn compleet gestopt met scoupy / woolsocks.
Zelfde probleem als jij hebt.
Je moet proberen om een Scoupy medewerker te pakken te krijgen. Een woolsocks medewerker gaat je niet helpen.
Die blijven bij het standpunt dat je fraudeert. Ze hebben inmiddels meerdere controles ingebouwd. Je mag namelijk ook niet meer het spul laten kopen door andere met een pinpas. Want ze controleren ook waarmee het betaald is.
Ik heb het op kunnen lossen door te blijven mailen. Blijven uitleggen. Blijven irriteren.
En na uitbetalen gelijk gestopt met de zooi. Ik werd er echt moedeloos van.
Gebruik facebook. Gebruik X. Gebruik trustpilot.
Eens op de fraude lijst betekend altijd problemen.
Het is mij gelukt om het account van mij en mijn man te laten deblokkeren.
Maar na het indienen van een bon werd ik dan weer geblokkeerd.
En dat een keer of 4 a 5. En toen was ik er klaar mee.
Je moet proberen om een Scoupy medewerker te pakken te krijgen. Een woolsocks medewerker gaat je niet helpen.
Die blijven bij het standpunt dat je fraudeert. Ze hebben inmiddels meerdere controles ingebouwd. Je mag namelijk ook niet meer het spul laten kopen door andere met een pinpas. Want ze controleren ook waarmee het betaald is.
Ik heb het op kunnen lossen door te blijven mailen. Blijven uitleggen. Blijven irriteren.
De blokkade is er een tijdje geleden ook afgehaald bij ons. ik kan het alleen niet meer uit laten betalen. Maar een goed idee van je. Ga het toch eens via scoupy zelf proberen. Of X of Facebook. Want ik ga echt niet zomaar de accounts van de familieleden opzeggen voordat het uitbetaald is.B2B schreef: ↑zo 13 okt 2024, 09:25 Je kent mijn verhaal al. Ik, en mijn familie, zijn compleet gestopt met scoupy / woolsocks.
Ik weet het, maar dit gaat meer over het uit laten betalen wat nu niet meer gaat.Famke schreef: ↑zo 13 okt 2024, 09:24 Is al een heel onderwerp over: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... 577#p70577
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Dat stond ook van B2B erin en dat zij/hij via veel Scoupy irriteren en met veel gedoe dingen gedaan kreeg.R.W. schreef: ↑zo 13 okt 2024, 09:31Ik weet het, maar dit gaat meer over het uit laten betalen wat nu niet meer gaat.Famke schreef: ↑zo 13 okt 2024, 09:24 Is al een heel onderwerp over: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... 577#p70577
- B2B
- Been thanked: 4 times
Idd was indienen soms geen probleem
Maar uitbetalen was niet mogelijk.
En dat uitbetalen werd geblokkeerd vanwege frauduleuze handelingen
En dit kunnen ze gewoon doen. Je gaat akkoord met hun algemene voorwaarden.
En daar verwijzen ze naar bij de blokkade.
Maar uitbetalen was niet mogelijk.
En dat uitbetalen werd geblokkeerd vanwege frauduleuze handelingen
En dit kunnen ze gewoon doen. Je gaat akkoord met hun algemene voorwaarden.
En daar verwijzen ze naar bij de blokkade.
Het gekke is juist dat ik het in het begin wel uitbetaald kreeg. En omdat ik 2 x een groot bedrag terug kreeg dacht ik van ik laat het even staan.
-
- Been thanked: 3 times
Re: Uitbetaling cashback sock Scoupy
Ik heb nu ook problemen met uitbetalen.
Wat dingen die ik mij afvraag:
- waarom kan je wel aan acties meedoen, als je "frauduleus" bezig zou zijn? Dus het is pas frauduleus als je laat uitbetalen? Blokkeer iemand dan gewoon zodat je niet aan acties kunt meedoen.
- Als zij niet uitbetalen, dienen ze jouw aankoop wel gewoon in bij de fabrikant, dus is het gewoon een verdienmodel?
- Ik heb verder geen info met ze gedeeld zoals bijv aankopen en mijn bankrekeningen, zou dat betekenen dat ze je het lastiger maken?
Gewoon even wat dingen waar ik aan denk
- waarom kan je wel aan acties meedoen, als je "frauduleus" bezig zou zijn? Dus het is pas frauduleus als je laat uitbetalen? Blokkeer iemand dan gewoon zodat je niet aan acties kunt meedoen.
- Als zij niet uitbetalen, dienen ze jouw aankoop wel gewoon in bij de fabrikant, dus is het gewoon een verdienmodel?
- Ik heb verder geen info met ze gedeeld zoals bijv aankopen en mijn bankrekeningen, zou dat betekenen dat ze je het lastiger maken?
Re: Uitbetaling cashback sock Scoupy
Dat eerste punt wat je schrijft heb ik ook gemaild naar Oliver van Woolsocks. Kreeg er helaas geen antwoord op. Het enige wat ik te horen kreeg is dat hij alles al had gezegd en dat ik dus 3 accounts moet verwijderen. Dan pas krijg ik uitbetaald.Estherp schreef: ↑vr 18 okt 2024, 12:47 Ik heb nu ook problemen met uitbetalen.
Maar die accounts zijn dus van familieleden. Niet van mijzelf. Dus heb ook geschreven dat ik accounts van familieleden moet opheffen terwijl zij het account gewoon kunnen gebruiken.