gta Ecover afwasmiddel Citroen & Aloë Vera
Re: gta Ecover afwasmiddel Citroen & Aloë Vera
ja, de 500 ml fles doet ook mee.
Maar als je ook geld terug kunt krijgen van een liter fles, ga je die eerst zoeken.
Ik ben er niet bij uit gekomen, dus toen maar een 0,5 liter fles gekocht.
Maar als je ook geld terug kunt krijgen van een liter fles, ga je die eerst zoeken.
Beste
Hartelijk dank voor uw email.
We zullen het op de website vermelden als de 6000 deelnames zijn bereikt.
Ik voorzie geen problemen in uw deelname wanneer u het product deze week haalt.
Met vriendelijke groet,
Rinske
Kortingisleuk.nl - Klantenteam
Tel: 088- 6123465
Hartelijk dank voor uw email.
We zullen het op de website vermelden als de 6000 deelnames zijn bereikt.
Ik voorzie geen problemen in uw deelname wanneer u het product deze week haalt.
Met vriendelijke groet,
Rinske
Kortingisleuk.nl - Klantenteam
Tel: 088- 6123465
petra ik heb 1 liter fles gekocht Citroen bij Ekoplaza. Die "smaak" mag namelijk ook. Daar was de prijs 3,95 euro. Meteen ingediend. Ging prima.petra11 schreef:ja, de 500 ml fles doet ook mee.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Een literfles gekocht bij de G&W winkel, ingediend en gisteravond laat ook al goedgekeurd. Dat ging lekker snel!
Gisteren bij Ekoplaza gekocht, goedkeuring al binnen en dat ze gaan uitbetalen. Literfles citroen gekocht
Ik heb de halve liter gekocht bij Hoogvliet, andere soorten afwasmiddel van ecover waren wel in een liter, maar deze niet
Inderdaad ging echt supersnel! complimenten voor KILpeggy-sue schreef:Een literfles gekocht bij de G&W winkel, ingediend en gisteravond laat ook al goedgekeurd. Dat ging lekker snel!
Nog een tip:
Registreer je bij de Ecoverlovers, en ontvang een code voor 2 euro retour bij de registratie. Daarna wordt er elke maand ook 1 euro of 50 cent retour gegeven bij aankoop van verschillende Ecover producten.
Ik heb gisteren de Ecover Citroen en Aloe vera afwasmiddel gekocht, van de actie. Gelijk ingediend.
Daarna met hetzelfde bon ook bij de Ecolovers 2 euro retour aangevraagd.
Beide acties worden verzorgd door Korting is Leuk, maar beide keurig in behandeling genomen en goedgekeurd.
Hier is de link:
http://nl.ecover.com/nl/ecoverlovers/
Goed om te weten!
Registreer je bij de Ecoverlovers, en ontvang een code voor 2 euro retour bij de registratie. Daarna wordt er elke maand ook 1 euro of 50 cent retour gegeven bij aankoop van verschillende Ecover producten.
Ik heb gisteren de Ecover Citroen en Aloe vera afwasmiddel gekocht, van de actie. Gelijk ingediend.
Daarna met hetzelfde bon ook bij de Ecolovers 2 euro retour aangevraagd.
Beide acties worden verzorgd door Korting is Leuk, maar beide keurig in behandeling genomen en goedgekeurd.
Hier is de link:
http://nl.ecover.com/nl/ecoverlovers/
Goed om te weten!