Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
- Lois
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 8 times
Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
ONLY ONE CAN STAY
Drie nieuwe Lay’s smaken, slechts een kan blijven! Proef, stem en win bij elke zak!
Wat houdt de winactie in?
Je ontvangt direct een cashback na aankoop van een van de actieverpakking (Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs) (max. 1 per dag) en doet automatisch mee aan de wekelijkse loterij
om 1 van de 600 exclusieve fashion collectie pakketten te winnen.
een t-shirt, pet, sjaal en sokken met het ontwerp van jouw favoriete Lay’s-smaak waarop je hebt gestemd.
Daarnaast maak je kans op een van de hoofdprijzen: 3 ultimate foodie reizen ter waarde van €5000,- per reis.
De winnaars gaan op reis naar Verenigde Staten, Japan of Peru. Binnen het budget van €5.000 kun je je voorkeur voor hotel en vluchtdatums in 2025 selecteren, alles wordt geboekt via het partnerbureau van PepsiCo. Het resterende budget kan vrij worden besteed om van de reis te genieten en de perfecte foodie-ervaring te creëren.
https://www.joy-pepsico.eu/nl-nl/promot ... e-can-stay
Drie nieuwe Lay’s smaken, slechts een kan blijven! Proef, stem en win bij elke zak!
Wat houdt de winactie in?
Je ontvangt direct een cashback na aankoop van een van de actieverpakking (Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs) (max. 1 per dag) en doet automatisch mee aan de wekelijkse loterij
om 1 van de 600 exclusieve fashion collectie pakketten te winnen.
een t-shirt, pet, sjaal en sokken met het ontwerp van jouw favoriete Lay’s-smaak waarop je hebt gestemd.
Daarnaast maak je kans op een van de hoofdprijzen: 3 ultimate foodie reizen ter waarde van €5000,- per reis.
De winnaars gaan op reis naar Verenigde Staten, Japan of Peru. Binnen het budget van €5.000 kun je je voorkeur voor hotel en vluchtdatums in 2025 selecteren, alles wordt geboekt via het partnerbureau van PepsiCo. Het resterende budget kan vrij worden besteed om van de reis te genieten en de perfecte foodie-ervaring te creëren.
https://www.joy-pepsico.eu/nl-nl/promot ... e-can-stay
Groetjes, Lois
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Zijn hier niet. Zullen wel alleen in de AH XL's en overige grote supermarkten liggen?
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
ik zag ze in de supermarkten hier in het dorp ook nog niet.
Jumbo en AH.
Ik snap de actie ook nog niet goed.
er is een cashback en een winwedstrijd,
"maximaal 1x per dag" staat er ook nog ergens.
3 soorten/ smaken chips
en je kan stemmen welke moet blijven..
Krijg je van 3 soorten het geld terug?
Jumbo en AH.
3 soorten/ smaken chips
Zoals ik de voorwaarden lees mogen we mogen tot 6 mei iedere dag 1 zak leegeten en declareren namelijk "Meerdere deelnames, maximaal 1 per dag, zijn mogelijk"petra11 schreef: ↑vr 10 jan 2025, 15:59 ik zag ze in de supermarkten hier in het dorp ook nog niet.
Jumbo en AH.
3 soorten/ smaken chips
Dit staat er in de voorwaarden:
Elke speler krijgt een Cashback Prijs tot maximaal de waarde van een Lay's 185g promopack, zolang de voorraad strekt (totale prijzenpakket: 50.000 EUR).
Om te zorgen dat de cashback maar 1 maal kan worden geïnd, moeten de winnaars een kopie van de kassabon van hun aankoop bezorgen aan Hashting.
Alsnog vind ik het nog steeds onduidelijk, maar waarschijnlijk bedoelen ze dat je meerdere keren aan de wedstrijd mag meedoen op eigen kosten en alleen de eerste zak wordt vergoed?
Elke speler krijgt een Cashback Prijs tot maximaal de waarde van een Lay's 185g promopack, zolang de voorraad strekt (totale prijzenpakket: 50.000 EUR).
Om te zorgen dat de cashback maar 1 maal kan worden geïnd, moeten de winnaars een kopie van de kassabon van hun aankoop bezorgen aan Hashting.
Alsnog vind ik het nog steeds onduidelijk, maar waarschijnlijk bedoelen ze dat je meerdere keren aan de wedstrijd mag meedoen op eigen kosten en alleen de eerste zak wordt vergoed?
"Cashback bij elke zak" staat er als je scrollt op de pagina.
ja, zo lijkt het,
dat je elke dag 1x geld zou kunnen terugvragen en kan meedoen aan de winwedstrijd.
Op de actieperiode van januari tot mei zou dat betekenen dat je pakweg 120 keer het geld kan terugvragen van 1 gekochte zak per dag.
lijkt me niet juist te zijn,
maar wat dan wel?
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Lays met de vraag hoe vaak dat je geld kan terugvragen bij deze actie.
dat je elke dag 1x geld zou kunnen terugvragen en kan meedoen aan de winwedstrijd.
Op de actieperiode van januari tot mei zou dat betekenen dat je pakweg 120 keer het geld kan terugvragen van 1 gekochte zak per dag.
lijkt me niet juist te zijn,
maar wat dan wel?
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Lays met de vraag hoe vaak dat je geld kan terugvragen bij deze actie.
Bij Dirk lagen alle drie de soorten. Heb een zak gekocht, eerst moet je een account aanmaken, dan stemmen (terwijl je nog maar 1 soort geprobeerd hebt… ) en daarna kun je een cashback aanvragen met de code op de zak, een foto van de bon en een foto van de zak.
Ik weet het niet zeker, maar heb het idee dat je dagelijks kunt meedoen aan de winactie, maar slechts één keer een cashback kunt aanvragen.
Ik weet het niet zeker, maar heb het idee dat je dagelijks kunt meedoen aan de winactie, maar slechts één keer een cashback kunt aanvragen.
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 3 times
Maar krijg je dan van elke zak een volledige cashback voor 1 zakemma1980 schreef: ↑zo 12 jan 2025, 17:53 Bij Dirk lagen alle drie de soorten. Heb een zak gekocht, eerst moet je een account aanmaken, dan stemmen (terwijl je nog maar 1 soort geprobeerd hebt… ) en daarna kun je een cashback aanvragen met de code op de zak, een foto van de bon en een foto van de zak.
Of krijg je voor elke smaak een casback en krijg he zowiezo een volledige cashback
Sorry vind het maar een beetje vage actie