Vandaag op mijn rekening ontvangen, de omschrijving luidt: Doritos cashback.
Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
vandaag antwoord gekregen op mijn vraag per mail aan Lays hoe vaak ik geld kan terugkrijgen op Lays only one can stay.
en ze hebben het antwoord gewoon over getikt van de teksten op de site.
je kan na aankoop van een actieverpakking een cashback aanvragen
en maximaal 1x per dag.
I
en ze hebben het antwoord gewoon over getikt van de teksten op de site.
je kan na aankoop van een actieverpakking een cashback aanvragen
en maximaal 1x per dag.
I
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
waar heb je terug kunnen vragen, ik kan het niet vinden, na stemmen een bedankje en verder nietsVita schreef: ↑di 14 jan 2025, 16:02 Hier twee keer ingediend, één keer voor mn vriend (via de computer) en één keer voor mijzelf (via de telefoon). Geen problemen met de grootte van de bestanden. Ik kreeg op het laatst een link waarin ik mijn cashback kan volgen. Er staat nu bij beiden "aanvraag ontvangen."
Edit 21:35 beide cashbackaanvragen goedgekeurd met het volledige bedrag.
Om 13.00ingediend en om 18.30 goedgekeurd. Supersnel.margreetK schreef: ↑wo 15 jan 2025, 17:20waar heb je terug kunnen vragen, ik kan het niet vinden, na stemmen een bedankje en verder nietsVita schreef: ↑di 14 jan 2025, 16:02 Hier twee keer ingediend, één keer voor mn vriend (via de computer) en één keer voor mijzelf (via de telefoon). Geen problemen met de grootte van de bestanden. Ik kreeg op het laatst een link waarin ik mijn cashback kan volgen. Er staat nu bij beiden "aanvraag ontvangen."
Edit 21:35 beide cashbackaanvragen goedgekeurd met het volledige bedrag.
Ja gaf hij bij mij ook aan. Maar toch snel
Ik zie dat je de 2e keer hebt gekocht en ingediend. Heel benieuwd of hij goedgekeurd wordt. Dat is nog vaag aan de actie.
-
ik zie dat er diverse mensen ingediend hebben, maar waar, ik kan het niet vinden na stemmen kwam ik op de hoofdpagina en nergens een cashback pagina te vinden tenminste niet door mij, als iemand mij kan helpen met de link of zeggen waar ik zoeken moet zou ik erg blij zijn
Gewoon via de link hier, dan doe mee, code invullen en welke je gekocht hebt, en dan zie je vanzelf staan, cashback, kan je niet missen valt echt op.margreetK schreef: ↑wo 15 jan 2025, 19:38 ik zie dat er diverse mensen ingediend hebben, maar waar, ik kan het niet vinden na stemmen kwam ik op de hoofdpagina en nergens een cashback pagina te vinden tenminste niet door mij, als iemand mij kan helpen met de link of zeggen waar ik zoeken moet zou ik erg blij zijn
-
dat heb ik gedaan, moest een account aanmaken en toen kwam er te staan doe mee,ik heb de code ingevuld de smaak aangevinkt en op verzenden gedrukt en daarna geen cashbackMadelon schreef: ↑wo 15 jan 2025, 19:48Gewoon via de link hier, dan doe mee, code invullen en welke je gekocht hebt, en dan zie je vanzelf staan, cashback, kan je niet missen valt echt op.margreetK schreef: ↑wo 15 jan 2025, 19:38 ik zie dat er diverse mensen ingediend hebben, maar waar, ik kan het niet vinden na stemmen kwam ik op de hoofdpagina en nergens een cashback pagina te vinden tenminste niet door mij, als iemand mij kan helpen met de link of zeggen waar ik zoeken moet zou ik erg blij zijn