gta Ecover afwasmiddel Citroen & Aloë Vera
Re: gta Ecover afwasmiddel Citroen & Aloë Vera
Ik las bij de veelgestelde vragen dit:
Is de actie ook geldig in combinatie met andere acties?
De actie is niet geldig indien dezelfde kassabon al is gebruikt voor een andere Ecover geld-terug-actie. Indien je het product in de aanbieding hebt gekocht, krijg je het bedrag van de aanbieding uitbetaald.
Volgens mij kun je dezelfde kassabon dan dus niet voor de 2 euro retour van Ecolovers gebruiken.
De actie is niet geldig indien dezelfde kassabon al is gebruikt voor een andere Ecover geld-terug-actie. Indien je het product in de aanbieding hebt gekocht, krijg je het bedrag van de aanbieding uitbetaald.
Volgens mij kun je dezelfde kassabon dan dus niet voor de 2 euro retour van Ecolovers gebruiken.
Dan krijg je meer terug dan je hebt betaald, lijkt me een beetje misbruik maken.Intellia schreef:Nog een tip:
Registreer je bij de Ecoverlovers, en ontvang een code voor 2 euro retour bij de registratie. Daarna wordt er elke maand ook 1 euro of 50 cent retour gegeven bij aankoop van verschillende Ecover producten.
Ik heb gisteren de Ecover Citroen en Aloe vera afwasmiddel gekocht, van de actie. Gelijk ingediend.
Daarna met hetzelfde bon ook bij de Ecolovers 2 euro retour aangevraagd.
Beide acties worden verzorgd door Korting is Leuk, maar beide keurig in behandeling genomen en goedgekeurd.
Hier is de link:
http://nl.ecover.com/nl/ecoverlovers/
Goed om te weten!
Terecht Mensen die dit wel proberen zullen waarschijnlijk alleen het deelbedrag van Ecolovers terug ontvangen.egni schreef:Ik las bij de veelgestelde vragen dit:
Dat vind ik ook, maar ik wilde wel even anderen waarschuwen voor een vergissing.
Ik heb me een tijd geleden al aangemeld maar heb nooit iets gekregen. Hoe moest je die € 2,-- en vervolgens die maandelijkse kortingen aanvragen?
-
Gisteren gekocht, vandaag geld terug ontvangen. Gróte complimenten voor Korting is leuk
Hier idem dito als vorige schrijfster. Gisteren gekocht ingediend en krap 24 uur later het geld terug
@Intellia, misbruik of fraude zou ik hier niet stimuleren. Is niet goed voor de sfeer en bovendien Kortingisleuk heeft hier ook een account en kan meelezen en meeschrijven.
Intellia schreef: "Nog een tip:
Registreer je bij de Ecoverlovers, en ontvang een code voor 2 euro retour bij de registratie. Daarna wordt er elke maand ook 1 euro of 50 cent retour gegeven bij aankoop van verschillende Ecover producten. "Ik heb gisteren de Ecover Citroen en Aloe vera afwasmiddel gekocht, van de actie. Gelijk ingediend.
Beide acties worden verzorgd door Korting is Leuk, maar beide keurig in behandeling genomen en goedgekeurd"
Intellia schreef: "Nog een tip:
Registreer je bij de Ecoverlovers, en ontvang een code voor 2 euro retour bij de registratie. Daarna wordt er elke maand ook 1 euro of 50 cent retour gegeven bij aankoop van verschillende Ecover producten. "Ik heb gisteren de Ecover Citroen en Aloe vera afwasmiddel gekocht, van de actie. Gelijk ingediend.
Beide acties worden verzorgd door Korting is Leuk, maar beide keurig in behandeling genomen en goedgekeurd"
Gisteren meteen aangemeld voor de 2 euro korting.
Ecover is bij de ah in de bonus met 25% korting.
Voor €2.62 een liter wasverzachter gekocht en me geld terug gevraagd. ben benieuwd.
Ecover is bij de ah in de bonus met 25% korting.
Voor €2.62 een liter wasverzachter gekocht en me geld terug gevraagd. ben benieuwd.
@DsLeyen, dat gaat zéker goed komen hoor! Leuke aanbieding/tip trouwens
Eerlijk gezegd, heb ik niet opgelet van die voorwaarden, en had niet in de gaten dat het niet mag. Wel express niet in de aanbieding gekocht, want aanbieding mag meestal niet. Ik dacht: Het zijn namelijk 2 verschillende akties, dus wat kan het voor kwaad? Bij de Ecoverlovers kan je voor elk ander product ook die 2 euro retour vragen.
Ik moedig fraude zeker niet aan, wil het voor ons niet verpesten. Dacht werkelijk dat het wel mag.
Ik moedig fraude zeker niet aan, wil het voor ons niet verpesten. Dacht werkelijk dat het wel mag.