Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Het is mij vanmorgen ook eindelijk gelukt! Nu pakte de code wel. Alleen heb ik nog geen mail ontvangen. Duurde het bij jullie ook lang?
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Vanmiddag ingediend en nu mail dat hij goedgekeurd is. Van het indienen geen mail.
-
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Je krijgt na afsluiting van invoeren op het scherm
een link te zien waarmee je de status kunt bekijken.
- Vita
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 7 times
Ik durfde het bijna niet aan na de afkeuring (en later goedkeuring) van de tweede zak, maar de derde is nu ook goedgekeurd bij mij en mijn vriend
Ik was maandag een beetje dom en had bij de AH 2 zakken in de actie "2 voor €3" gekocht. Heb toen toch maar de prijs €2.35 (van een enkele zak) ingevuld, ipv wat ik daadwerkelijk betaald had voor 1 zak (dus de bonus korting die wel op de bon staat,niet meegerekend), in de hoop dat het ok was.
Vandaag mail gekregen dat het goedgekeurd was een dat er binnenkort €2,35 zal worden overgemaakt. Ben benieuwd!
Vandaag mail gekregen dat het goedgekeurd was een dat er binnenkort €2,35 zal worden overgemaakt. Ben benieuwd!