Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Zeeuwsmeisje
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times

Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Bericht door Zeeuwsmeisje »

greetje11 schreef: vr 07 mar 2025, 11:58 Via de eerste link geopend.
Kan gewoon invullen.of komt de melding na invullen?
Na het invullen.

I.p.v. een cashback formulier krijg je nu de foutmelding:
De code kan niet meer worden verwerkt; termijn verlopen
Buijsje
Has thanked: 16 times
Been thanked: 35 times

Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Bericht door Buijsje »

Wat een moeilijk gedoe met die actie, een welles, nietes spelletje.
liamito
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Bericht door liamito »

greetje11 schreef: vr 07 mar 2025, 08:49
Madelon schreef: do 06 mar 2025, 22:34
greetje11 schreef: do 06 mar 2025, 20:11 Chips van dirk goedgekeurd
Mag ik vragen wat je terugkrijgt wel 2.39. ?
Hier is die ik gisteren ingediend had goedgekeurd.
In mijn goedkeuring staat €.2.29 :D
Had je dan niet de aanbiedingsprijs ingevuld?
Annett

Bericht door Annett »

Bij mij ook een foutmelding dat de termijn verlopen is. Ik dacht ik proef ook nog de derde smaak, nadat ik al veel eerder de andere twee had ingevuld en teruggekregen.

Raar, op het overzicht van alle cashbacklinks die ik heb gewonnen staat de link naar het uploaden van de kassabon, maar dan kom ik niet verder.

Sowieso stom hoe ze dit hebben opgezet. Er staat zelfs onder dat deze (derde) cashback aan mij is uitbetaald, maar ik heb die niet eerder ingediend.

Trouwens op de kassabon van de Dirk staat ook lays chips max roast bij de garlic&herbs.
greetje11
Has thanked: 80 times
Been thanked: 18 times

Bericht door greetje11 »

Annett schreef: vr 07 mar 2025, 17:16 Bij mij ook een foutmelding dat de termijn verlopen is. Ik dacht ik proef ook nog de derde smaak, nadat ik al veel eerder de andere twee had ingevuld en teruggekregen.

Raar, op het overzicht van alle cashbacklinks die ik heb gewonnen staat de link naar het uploaden van de kassabon, maar dan kom ik niet verder.

Sowieso stom hoe ze dit hebben opgezet. Er staat zelfs onder dat deze (derde) cashback aan mij is uitbetaald, maar ik heb die niet eerder ingediend.

Trouwens op de kassabon van de Dirk staat ook lays chips max roast bij de garlic&herbs.
Dat laatste heb ik ook.
Jacky's
Has thanked: 21 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Jacky's »

greetje11 schreef: vr 07 mar 2025, 20:00
Annett schreef: vr 07 mar 2025, 17:16 Bij mij ook een foutmelding dat de termijn verlopen is. Ik dacht ik proef ook nog de derde smaak, nadat ik al veel eerder de andere twee had ingevuld en teruggekregen.

Dat laatste heb ik ook.
Hahaha, ik denk probeer even een andere code van een andere Mac and cheese zak chips die ik nog had liggen. Deze was wel geaccepteerd. Ook de code handmatig invoeren niet uit het geheugen kopiëren.
Nou dat werkt niet,
Dus net zoals gisteren krijg ik vandaag ook weer die melding: termijn verlopen nou ja probeer later weer en weer en weer.
petra11
Been thanked: 23 times

Bericht door petra11 »

en volgens mij krijg je op een gegeven moment,
als je een aantal keren hebt geprobeerd,
de melding dat je de limiet hebt overschreden...
jarnovriend

Bericht door jarnovriend »

Vind dit maar een wazige actie.
Doe gewoon 1 keer gratis, net zoals bij de paprika smaak.

En iedere dag een zak chips is nou ook niet bepaald bevorderlijk voor een goddelijk lichaam...
greetje11
Has thanked: 80 times
Been thanked: 18 times

Bericht door greetje11 »

En mijn tweede aanvraag afgekeurd.
Zou deze dirkkassabon al gebruikt hebben."niet dus"
Mag ookniet opnieuw!
Ik laat het hier maar bij.
Teveel gedoe
Buijsje
Has thanked: 16 times
Been thanked: 35 times

Bericht door Buijsje »

Het lukte me net om weer in te voeren. 100% cashback.
Plaats reactie