KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdoekje
- Natasja79v
Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo
Dank jullie wel voor de reacties.
Dan houdt het voor mij inderdaad even op.
Hopelijk breiden ze snel verder uit. leuk!
Dan houdt het voor mij inderdaad even op.
Hopelijk breiden ze snel verder uit. leuk!
Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo
6ct te weinig terug gekregen. Te weinig om erachteraan te gaan, maar toch wel jammer, hopelijk gaat het verder goed. Moet zeggen dat via KIL het eigenlijk altijd wel goed gaat. Dit gaat over de Pepsi, de lays, en de kroepoek.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Het was nu 20 cent.
Ik heb er over gemaild omdat ik wel vaker 5 tot 10 cent minder terug krijg.
Maar ik heb het gestort gekregen
Ik heb er over gemaild omdat ik wel vaker 5 tot 10 cent minder terug krijg.
Maar ik heb het gestort gekregen
Bedankt voor het melden Jo12.Jo12 schreef:Ik ben in Klarenbeek geweest, en daar stonden nu de conimex kroepoek, plenty schoonmaakdoekjes, flesjes pepsi, en rollen bolletje beschuit. Die beschuit zat al bij de vorige actie, dus ik heb alleen de andere 3 zaken gekocht. Er lag nog genoeg toen ik er was!Machteld schreef: Ik weet niet of ik het red voor zaterdag.. maar als ik er ben geweest, dan hoor je het van me.
Ik ben er nog steeds niet geweest
Denk dat het volgende week wordt, mijn man heeft deze week de auto mee gehad naar zijn werk, omdat de kinderen vakantie hebben.
Ik zag net dat KIL actie bij de speciale actiewinkels tm 31 december duurt, zolang de actieverpakkingen er zijn, dus miss dat ik de andere actieproducten er ook nog kan vinden
-
Net terug uit Bavel. Daar lag heeeel veel Conimex kroepoek.
Ook lag er nog Pepsi en Plenty.
Ik baal heel erg dat de 6-packs Optimel er nooit liggen en de koekjes ook niet.
Moet er toch 25 minuten voor fietsen, dus het zou fijn zijn als gewoon alles er zou liggen van de huidige actie.
Ook lag er nog Pepsi en Plenty.
Ik baal heel erg dat de 6-packs Optimel er nooit liggen en de koekjes ook niet.
Moet er toch 25 minuten voor fietsen, dus het zou fijn zijn als gewoon alles er zou liggen van de huidige actie.
Re: "Ik baal heel erg dat de 6-packs Optimel er nooit liggen en de koekjes ook niet".
@Miss boodschap, wat ik heb begrepen van K.i.L. is dat het in sommige gevallen aan de winkelier is om te bepalen welke producten hij opneemt in het schap met de sticker-actie.
@Miss boodschap, wat ik heb begrepen van K.i.L. is dat het in sommige gevallen aan de winkelier is om te bepalen welke producten hij opneemt in het schap met de sticker-actie.
-
Bedankt Shiven, dat wist ik niet.
Ik ben blij dat ik gebruik kan maken van deze actie (in tegenstelling tot een heleboel anderen). Maar het blijft toch een beetje vreemde manier van geld terug acties hoor.
Ik ben blij dat ik gebruik kan maken van deze actie (in tegenstelling tot een heleboel anderen). Maar het blijft toch een beetje vreemde manier van geld terug acties hoor.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Hier in Delft nog geen nieuwe producten.
Nog niet naar zoetermeer geweest.
Nog niet naar zoetermeer geweest.
Miss boodschap schreef:Bedankt Shiven, dat wist ik niet.
Haha, helemaal mee eens, Miss boodschap! Kortingisleuk.nl heeft wat moeten bedenken om brood op de plank te houden