Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Lois
Has thanked: 9 times
Been thanked: 18 times

Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Bericht door Lois »

Ik ben er wel klaar mee, vond die Mac & Cheese toch smerig.
Groetjes, Lois
Britta1951

Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Bericht door Britta1951 »

Actie doet het weer.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Bericht door B2B »

Hier nog niet
Krijg melding failed to fetch
Vita
Has thanked: 25 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Vita »

Ik heb ook wel genoeg van die chips op. Ik ga weer terug naar good old paprika ribbelchips :lol:
Jacky's
Has thanked: 21 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Jacky's »

Grappig, ik heb het volgende mailtje ontvangen.
" Hallo,
Wat fantastisch nieuws! Wij hebben jou als winnaar geselecteerd in de Lay’s Flavour battle winactie en jij hebt een exclusief Lay’s Flavour Battle Merchandise pakket gewonnen! 🎉
Als winnaar van de actie ontvang jij een uniek pakket met items uit onze exclusieve collectie.🎉."

Geen idee wat dit behelst, :o kan het niet terug vinden. Binnenkort wordt het bezorgt. Ben benieuwt. :D
zagbee
Been thanked: 5 times

Bericht door zagbee »

Jacky's schreef: do 03 apr 2025, 20:02 Grappig, ik heb het volgende mailtje ontvangen.
" Hallo,
Wat fantastisch nieuws! Wij hebben jou als winnaar geselecteerd in de Lay’s Flavour battle winactie en jij hebt een exclusief Lay’s Flavour Battle Merchandise pakket gewonnen! 🎉
Als winnaar van de actie ontvang jij een uniek pakket met items uit onze exclusieve collectie.🎉."

Geen idee wat dit behelst, :o kan het niet terug vinden. Binnenkort wordt het bezorgt. Ben benieuwt. :D
Gefeliciteerd, hopelijk zit er iets bruikbaars bij. Ik had met de vorige actie een gigantische koelbox gewonnen, loodzwaar en onhandig ding, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken :lol:
Plaats reactie