Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
-
-
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 12 times
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Grappig, ik heb het volgende mailtje ontvangen.
" Hallo,
Wat fantastisch nieuws! Wij hebben jou als winnaar geselecteerd in de Lay’s Flavour battle winactie en jij hebt een exclusief Lay’s Flavour Battle Merchandise pakket gewonnen!
Als winnaar van de actie ontvang jij een uniek pakket met items uit onze exclusieve collectie.
."
Geen idee wat dit behelst,
kan het niet terug vinden. Binnenkort wordt het bezorgt. Ben benieuwt. 
" Hallo,
Wat fantastisch nieuws! Wij hebben jou als winnaar geselecteerd in de Lay’s Flavour battle winactie en jij hebt een exclusief Lay’s Flavour Battle Merchandise pakket gewonnen!
Als winnaar van de actie ontvang jij een uniek pakket met items uit onze exclusieve collectie.
Geen idee wat dit behelst,

Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Gefeliciteerd, hopelijk zit er iets bruikbaars bij. Ik had met de vorige actie een gigantische koelbox gewonnen, loodzwaar en onhandig ding, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijkenJacky's schreef: ↑do 03 apr 2025, 20:02 Grappig, ik heb het volgende mailtje ontvangen.
" Hallo,
Als winnaar van de actie ontvang jij een uniek pakket met items uit onze exclusieve collectie.."
Geen idee wat dit behelst,kan het niet terug vinden. Binnenkort wordt het bezorgt. Ben benieuwt.
![]()