Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
-
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Kreeg vandaag weer bericht dat ik gewonnen heb.
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 14 times
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
mail ontvangen van bezorgdienst DPD: het pakketje komt vandaag naar je toe. Het pakketje komt uit België, de afzender is een distributiecentrum, past wel bij Hasting.
Van wie hebben jullie bericht gehad dat jullie hebben gewonnen.?
Heb namelijk ook een mail ontvangen
Heb namelijk ook een mail ontvangen
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
van : Lays <Lays@harderbetterstronger.com>
Heb uiteindelijk niet gereageerd
Gister was de laatste dag dat dat kon
Anders ging de prijs naar een andere deelnemer
Heb uiteindelijk niet gereageerd
Gister was de laatste dag dat dat kon
Anders ging de prijs naar een andere deelnemer
Bedankt voor je reactie
Bij mij een andere mail adres, maar was ook vd lays boxen
Bij mij een andere mail adres, maar was ook vd lays boxen
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 14 times
Dacht vandaag waarom toch niet proberen? , met de kop in de oud papier doos, de bonnen er uit gevist en gemaild. Top, binnen zeer afzienbare tijd 2 linken ontvangen voor teruggave.hoihoi schreef: ↑do 08 mei 2025, 12:55 hoi hoi
wie op 6 mei nog mee heeft gedaan, kan een berichtje sturen naar pepsico via de volgende link.
https://contact.pepsico.com/laysnldu ( klik op vraag over actie)
Verwijs in je berichtje naar de actievoorwaarden en doe voor de volledigheid foto van het product en bon erbij.
Dan kan je alsnog je geld terugkrijgen.
Fijne dag
Mijn dank is groot

iemand van hier, op dit forum,
de Lays prijs gewonnen van een van de 3 reizen?
de Lays prijs gewonnen van een van de 3 reizen?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Kreeg vorige week een mail dat ik het Lay’s Flavour Battle Merchandise pakket heb gewonnen. Heb geantwoord en mail retour dat prijs eraan komt, echter niets meer vernomen sindsdien. Ik denk dat ik ze maandag maar ga mailen want heb ook geen meldingen van pakket o.i.d.