Bij de status van je aanvraag. De link naar je status staat in het mailtje met de goedkeuring van de aanvraag.
Probeer gratis Spa Touch Mocktails
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 8 times
Re: Probeer gratis Spa Touch Mocktails
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier ook een afwijzing van de Spa Touch Mocktails om niet kloppende reden, heb hierop gereageerd maar krijg geen enkele reactie.
Meer mensen die dit herkennen?
Meer mensen die dit herkennen?
- tequilacin
Nou ja, de Spa staat sinds deze week op mijn bankrekening, echter wacht ik nog altijd op rettournering van de Buggle Box en de Crosta & Mollica Pizza die beiden ca 4 weken geleden goedgekeurd waren. Echt de laatste keer dat ik met dit bdrijf in zee ga.
Lees deze reviews maar eens:https://nl.trustpilot.com/review/hashting.com
Veel suc6 gewenst!
- tequilacin
Vandaag eindelijk antwoord op mijn Email gekregen:
Bedankt voor jullie mailtje.
Bij deze moet ik b-jullie helaas meedelen dat er wat vertraging is opgelopen bij de terugbetalingen wegens het succes van deze actie.
Niet getreurd! We doen ons best om dit zo snel mogelijk in orde te brengen. Mogen we vriendelijk vragen nog even geduld te hebben? Dan zien jullie binnenkort de betaling verschijnen.
Alvast bedankt.
Ik wens jullie nog een fijne avond.
Met vriendelijke groeten.
Bedankt voor jullie mailtje.
Bij deze moet ik b-jullie helaas meedelen dat er wat vertraging is opgelopen bij de terugbetalingen wegens het succes van deze actie.
Niet getreurd! We doen ons best om dit zo snel mogelijk in orde te brengen. Mogen we vriendelijk vragen nog even geduld te hebben? Dan zien jullie binnenkort de betaling verschijnen.
Alvast bedankt.
Ik wens jullie nog een fijne avond.
Met vriendelijke groeten.
- tequilacin
Vandaag eindelijk de Pizza uitbetaald (5,99€). Nu nog de Box Buggles! 

Het is echt bizar hoe lang je moet wachten op je terugbetaling.
En mailtjes als iets ten onrechte wordt afgekeurd worden niet beantwoord of in het gunstigste geval pas na weken wachten en vervolgens moet je dan ook weer lang wachten voordat het wordt uitbetaald, zo ben je een paar maanden verder voor je je aankoopbedrag terug krijgt.
Niet echt netjes vind ik
En mailtjes als iets ten onrechte wordt afgekeurd worden niet beantwoord of in het gunstigste geval pas na weken wachten en vervolgens moet je dan ook weer lang wachten voordat het wordt uitbetaald, zo ben je een paar maanden verder voor je je aankoopbedrag terug krijgt.
Niet echt netjes vind ik
- tequilacin
Daarom de laatste keer dat ik aan iets van Hashting heb meegedaan. Echt absurd!Brend25 schreef: ↑do 26 jun 2025, 12:05 Het is echt bizar hoe lang je moet wachten op je terugbetaling.
Niet echt netjes vind ik