KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdoekje
Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo
Bedankt voor je bericht! Welke producten liggen er nu?vlaasje schreef:geen nieuwe produkten in Z'meer.
Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo
Het schijnt dat de nieuweste twee producten zijn Bavaria 0% appel en de Pickwick Double Green tea.
Mooi, wachten nog af.
Hier Milka, Plenty en Bolletje goed bezig en Optimel nog niet eens gezien. (Reeuwijk)
Mooi, wachten nog af.
Hier Milka, Plenty en Bolletje goed bezig en Optimel nog niet eens gezien. (Reeuwijk)
het lijkt bijna of elke winkel wat anders heeft, da's toch best raar
Zaterdag in Bavel geweest: kroepoek, Plenty en Pepsi meegenomen. Ben benieuwd wanneer ze daar weer wisselen.
Ik begreep van de bedrijfsleider in reeuwijk dat ze dit expres doen. Op deze manier komen mensen vaker in de winkel, en vaak neem je dan toch nog iets mee. Dus eigelijk een verkapt spelletje meer te verkopen. Ach ik loop zo de winkel weer uit
-
Ohhh wat slim!!. Ik vond het al raar dat er niet gewoon wat meer duidelijkheid was over welk product waar verkrijgbaar (en waar niet).
Klopt. Dat is ook de reden waaroom er voornamelijk wat kleinere supermarkten er aan mee doen, en niet de grote. Juist om meer mensen daar naar toe te trekken. En volgens mij, zijn er niet eens speciale verpakkingen, maar rollen met stickers die op de produkten opgeplakt worden. Produkten verkopen ze toch. Ze hoeven dus haast niks voor te doen. Wel slim, maar best irritant als je er aan mee wil doen, maar zo een supermarkt niet in de buurt zit.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Iemand houdt toch bij welke code op welk product zit.
Als je de code invoert bij KIL komt hij zelf al met het product waar de code opzat.
Als je de code invoert bij KIL komt hij zelf al met het product waar de code opzat.
Dat klopt, en de Jumbo in Hilversum is ook niet klein te noemen. Wel denk ik inderdaad dat het als publiekstrekker wordt gebruikt, want waarom zou een winkelier anders zijn ruimte beschikbaar stellen?
Als iemand trouwens weet wat er nu staat in Hilversum, dan houd ik mij aanbevolen!
Als iemand trouwens weet wat er nu staat in Hilversum, dan houd ik mij aanbevolen!