Vileda Actifibre: niet goed, geld terug
Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug
Heb hiervan nog geen geld terug ontvangen, jullie wel?
Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug
Ik ook niet
Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug
Wie weet of er al een betaalronde is gehouden door HighCo-DATA? In de Actievoorwaarden staat vermeld dat terugbetaling zal plaatsvinden binnen 6 à 8 weken na ontvangst aanvraag. Voor diverse mensen is deze termijn naar mijn mening inmiddels gepasseerd.
Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug
@shiven...ik heb ook nog niet betaald gekregen.maar het is highco, die hanteert toch altijd eigen regels, maar ik heb nog niet meegemaakt dat het niet goed is gekomen.geduld
Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug
margreetK, Bedankt voor je reactie.
Dat is beslist waar dat HighCo-DATA doet wat zij zélf wil.
Er waren veel werkdagen die uitvielen ivm de diverse Feestdagen, dat zal ook een rolletje meespelen
Dat is beslist waar dat HighCo-DATA doet wat zij zélf wil.
Er waren veel werkdagen die uitvielen ivm de diverse Feestdagen, dat zal ook een rolletje meespelen
Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug
@shiven...mijn geld is binnen, het jouwe ook hoop ik
Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug
margreetK, ahh, wat prettig (bedankt!) dat je het hier even laat weten. Ja, mijn refundbedrag staat ook op de rekening ☺
Re: Vileda Actifibre: niet goed, geld terug
Hier ook ontvangen.