Sultana; raad het aantal graankorrels in de pot en ontvang 1 van de 500 proefpakketjes
Re: Sultana; raad het aantal graankorrels in de pot en ontvang 1 van de 500 proefpakketjes
Een keer meegedaan en twee keer ontvangen vandaag.
Re: Sultana; raad het aantal graankorrels in de pot en ontvang 1 van de 500 proefpakketjes
Zojuist de bosbessen variant geproefd. Het koekje zit een beetje tussen bros en krokant. Niet echt mijn smaak, maar goed om dat via een probeerverpakking te kunnen testen.
Ook het proefpakketje ontvangen: bedankt voor de tip!
Heb ook een proefpakketje ontvangen handig om mee te laten nemen naar school
super leuk. welk getal hebben jullie ingevuld???
@Nina: Ik heb gewoon een rekensommetje gemaakt. Er lagen circa 25 korrels in de breedte, in de hoogte en dus ook in de diepte; 25 x 25 x 25 = 15625. Dit was goed genoeg voor een proefpakketje
Ik had 2000 ingevuld en ook een pakketje ontvangen, dus ik denk niet dat het getal er iets toe doet