GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
- Lois
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Ik heb er ook nooit meer iets van gehoord.
Na die brief, opnieuw ingestuurd met juiste streepjescode.
Na die brief, opnieuw ingestuurd met juiste streepjescode.
Groetjes, Lois
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Vandaag ook een veel te laag bedrag terug van de Kleenex moederdag actie.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het mailadres hier neer te zetten, kan het helaas niet vinden.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het mailadres hier neer te zetten, kan het helaas niet vinden.
Vandaag heb ik 1,70 ontvangen van desk services. Ik weet helaas niet of het voor de Kleenex duo is of voor de Page vochtig sensitive? Als het voor de Page is, dan is het net binnen de twee weken uitbetaald, maar dat zou wel erg snel zijn voor hun doen...
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Vandaag 1,45 ontvangen en is volgens mij voor de page vochtig.
Voor de kleenex nog niets ontvangen.
Voor de kleenex nog niets ontvangen.
-
- Been thanked: 1 time
Ik heb een brief gehad dat ik al meegedaan heb in maart en moederdag niet nog eens kan. Terwijl ik het van te voren nagevraagd heb waarop ze antwoordden dat je (zelfs) met alle 3 de acties mee mag doen!
emailadres: service@consumercare.info
emailadres: service@consumercare.info
Ik heb na heel wat heen en weer gemail eindelijk de 2e actie vergoed gekregen, maar wel te weinig: 1,89 terwijl ik 2,19 heb betaald. Dat mailadres dat in de brief staat van consumercare werkt helemaal niet, ik heb nooit reactie op mijn email van ze gehad. Heel slecht! Uiteindelijk gemaild naar een eerder genoemd mailadres (info@mijnkleenex.nl) en daar had ik de volgende dag al een reactie van dat ze het gingen uitzoeken.
Dat mailadres van consumercare behoort toe aan het uitbetalingsbureau Desk Services Maastricht en die mensen reageren inderdaad lang niet altijd, is ook mijn ervaring. Dat andere e-mailadres is van Kleenex zelf. Gelukkig dat je van hen wel een reactie ontving.
Hier gisteren een brief ontvangen dat ik al meegedaan had op mijn Ibannummer, gek he als je voor een tweede keer mee mag doen volgens een medewerker en dan uiteindelijk blijkt het niet zo te zijn.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik heb op 12 mei ingestuurd, nog niets terug gehad, maar ook nog geen brief gezien. Hadden jullie al veel eerder ingestuurd?
-
Kleenex heb ik op 29 maart ingestuurd ,
en € 1,69 uitbetaald gekregen op 16 april, dus vrij vlot
[ik heb maar 1x meegedaan dus niet met de 2e, de Moederdag actie]
page vochtig heb ik nog niet terug
ingestuurd op 11 mei.
en € 1,69 uitbetaald gekregen op 16 april, dus vrij vlot
[ik heb maar 1x meegedaan dus niet met de 2e, de Moederdag actie]
page vochtig heb ik nog niet terug
ingestuurd op 11 mei.