5 euro gratis shoptegoed bij Kruidvat bij aankoop van actie-artikelen
Re: 5 euro gratis shoptegoed bij Kruidvat bij aankoop van actie-artikelen
Vanmorgen meteen maar even geprobeerd. Bij het inwisselen van de kadokaarten bij actieprodukten, krijg je geen nieuwe kadobonnen. Als je wel kadobonnen wilt, kun je dus niet afrekenen met een eerder ontvangen kadokaart. Het is of het een of het ander. Bij het afrekenen met kadobonnen staat op de kassabon wel nog steeds wel het aantal kadobonnen die je ontvangt (maar dus niet mee krijgt).
Ik heb ze ingeleverd en gewoon nieuwe gekregen
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Lotje schreef:Vanmorgen meteen maar even geprobeerd. Bij het inwisselen van de kadokaarten bij actieprodukten, krijg je geen nieuwe kadobonnen. Als je wel kadobonnen wilt, kun je dus niet afrekenen met een eerder ontvangen kadokaart. Het is of het een of het ander. Bij het afrekenen met kadobonnen staat op de kassabon wel nog steeds wel het aantal kadobonnen die je ontvangt (maar dus niet mee krijgt).
Ik heb vanmorgen ook gewoon drie kadokaarten gekregen en betaald met de kadokaart van gisteren
prijzen aangepast is in winkel helaas gewoon 3.29 weer de Fa zeep
hier ook kunnen betalen met cadeaukaarten van gisteren.
Dus 6 artikelen gekocht voor 9,35 , 2 cadeaukaarten ingeleverd (op 1 kaart nu een restant van 0,65) en 3 nieuwe kaarten gekregen.
Te gek bij Kruidvat.
Dus 6 artikelen gekocht voor 9,35 , 2 cadeaukaarten ingeleverd (op 1 kaart nu een restant van 0,65) en 3 nieuwe kaarten gekregen.
Te gek bij Kruidvat.
Nou ging hier prima hoor score 8 deo's en 12 shampoo's 21 euro verdient en alles gratis wel in 3 verschillende filialen en 3 is max maar gewoon de kadokaart van gisteren ingeleverd op de producten. De laatste winkel stond een meisje die me toch al niet zo graag ziet met zo bent u er al weer en je kan de kaarten niet krijgen en tegelijk de kaarten inleveren van gisteren en ik erover heen , dacht het al kom net van een ander filiaal en die kunnen dit ook hahahahah zij de pest erin maar kreeg ze wel. Morgen nog maar een ronde omdat het zo lekker gaat
-
Kun je maximaal 3 gratis kaarten krijgen?
Ik heb net 3 haarlak gekocht (had ik ook nodig), 1 fa roze voor m'n dochter helaas de laatste voor 89 cent en nog 2 groene voor 89 cent.
En 3 kaarten meegenomen maar dat was dus toeval ik wist niet dat er een max was omdat iemand hier toch echt megaveel had. Ik moest 10 euro betalen en had dus 15 euro aan cadeaupassen erbij.
Ik heb net 3 haarlak gekocht (had ik ook nodig), 1 fa roze voor m'n dochter helaas de laatste voor 89 cent en nog 2 groene voor 89 cent.
En 3 kaarten meegenomen maar dat was dus toeval ik wist niet dat er een max was omdat iemand hier toch echt megaveel had. Ik moest 10 euro betalen en had dus 15 euro aan cadeaupassen erbij.
-
De regel is 3 kaarten per klant PER DAG.
Dus morgen nieuwe kansen (of je moet nog een filiaal in de buurt hebben).
Dus morgen nieuwe kansen (of je moet nog een filiaal in de buurt hebben).
-
Mijn ouders ook maar even op pad gestuurd. Maar bij het filiaal van mijn ouders in Gorssel staat er een groot bord bij maximaal 1 cadeaupasje per klant. Ze hadden dus meerdere artikelen en maar 1 cadeaupas gekregen.
Hier ook gevonden, de Fa voor 0,89€.
Heb wel eventjes moeten zoeken en stonden inderdaad op een kopstelling.
6 flessen gekocht en 3 kaarten gekregen.
Dat is leuk shoppen zo!
Heb wel eventjes moeten zoeken en stonden inderdaad op een kopstelling.
6 flessen gekocht en 3 kaarten gekregen.
Dat is leuk shoppen zo!