Hier ook netjes 2,99 retourmarjanneke67 schreef:Dinsdag bij de AH gehaald en ingediend en vandaag keurig netjes €2,99 retour
Probeer nu Gratis Unox Braadworst
Re: Probeer nu Gratis Unox Braadworst
€ 2,79 vandaag terug ontvangen en dit had ik er ook voor betaald bij de Jumbo.
Kortingisleuk heeft gisteren uit eigen beweging al, voor de eerste groep deelnemers, een aanvullende betaling verzorgd van € 0,20.
Dit bedrag staat inmiddels op mijn rekening. Ik hoop voor de andere "gedupeerden" ook.
Dit bedrag staat inmiddels op mijn rekening. Ik hoop voor de andere "gedupeerden" ook.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Helaas, het is geen rookworst maar doet toch niet mee.agnes1971 schreef:Je zou zeggen braadworst is geen rookworst
Anders vraag je het toch bij de servicebalie ....
Heb gisteren eindelijk de braadworst kunnen vinden bij AH op Hoog Catharijne Utrecht
Gelijk ingediend en nu wachten op de terugbetaling. Als de vakantie is begonnen gaan we bbq'en, dus dan ga ik ze proberen!
Gelijk ingediend en nu wachten op de terugbetaling. Als de vakantie is begonnen gaan we bbq'en, dus dan ga ik ze proberen!
Ik heb 7 cent gekregen van Kortingisleuk, als aanvulling van het bedrag van de braadworsten.
Ik heb alleen niet meegedaan met die actie
Ik heb alleen niet meegedaan met die actie
Hier nog steeds wachtende op de laatste € 0,20 die ik meer betaald heb dan terug ontvangen. Wel het verschil van de crystal clear vandaag ontvangen
Aha Willy, dat kan ook Ze zetten er alleen bij dat het voor de braadworst is.