2 Coupons gratis Aviko Mini Gratins en Zoete Aardappelfrites of aardappelblokjes
2 Coupons gratis Aviko Mini Gratins en Zoete Aardappelfrites of aardappelblokjes
Zojuist deze coupons bij de post gekregen (geadresseerd!)
2 coupons voor gratis Mini Gratins van Aviko en voor Zoete aardappelfrites of zoete aardappelblokjes van Aviko.
In te leveren van 1 juni t/m 12 juli 2015 bij AH en alleen in combinatie met een AH bonuskaart.
Nabootsingen en/of kopieen van deze coupons worden niet geaccepteerd.
Deze coupons heb ik ontvangen n.a.v. het receptenboekje van Aviko wat ik destijds had aangevraagd "Hoe ziet jouw kookweek eruit".
2 coupons voor gratis Mini Gratins van Aviko en voor Zoete aardappelfrites of zoete aardappelblokjes van Aviko.
In te leveren van 1 juni t/m 12 juli 2015 bij AH en alleen in combinatie met een AH bonuskaart.
Nabootsingen en/of kopieen van deze coupons worden niet geaccepteerd.
Deze coupons heb ik ontvangen n.a.v. het receptenboekje van Aviko wat ik destijds had aangevraagd "Hoe ziet jouw kookweek eruit".
Re: 2 Coupons gratis Aviko Mini Gratins en Zoete Aardappelfrites of aardappelblokjes
Lekker, en dank je voor het melden machteld.
Ik heb destijds dat aviko boekje ook aangevraagd, dus vandaag even in de gaten houden of de coupons hier ook binnen komen.
Ik heb destijds dat aviko boekje ook aangevraagd, dus vandaag even in de gaten houden of de coupons hier ook binnen komen.
Re: 2 Coupons gratis Aviko Mini Gratins en Zoete Aardappelfrites of aardappelblokjes
Ow wat leuk.
En lekker dat ze zijn
Hoop dat ik ze ook krijg...........
En lekker dat ze zijn
Hoop dat ik ze ook krijg...........
Ze zijn bij mij net ook in de bus gevallen!
Echt top!
Echt top!
Ik heb ze zojuist ook gekregen, leuk!
Het is idd door Sandd bezorgd!Marry schreef:Hier niet gekregen met de gewone post.
Of is het met Sand bezorgd?
Hier ook ontvangen via Sandd. Leuk!