2 Coupons gratis Aviko Mini Gratins en Zoete Aardappelfrites of aardappelblokjes
Re: 2 Coupons gratis Aviko Mini Gratins en Zoete Aardappelfrites of aardappelblokjes
hier ook zo'n leuke verrassing in de bus!
Re: 2 Coupons gratis Aviko Mini Gratins en Zoete Aardappelfrites of aardappelblokjes
Heb ik ook ontvangen. Volgende week maar eens shoppen.
Ik heb ze gelijk vanmiddag gehaald bij de AH, ik was de 1e met deze bonnen, de kassière kende ze nog niet
Het is OP=OP!! staat erbij vermeld, dus ik zou niet te lang wachten met halen.
Ik heb wel eens eerder zo'n vriesproduct bij de AH moeten halen van een gratis actie en toen werd het haast niet meer aangevuld.
Na de eindtermijn, lag het er weer volop!
Het is OP=OP!! staat erbij vermeld, dus ik zou niet te lang wachten met halen.
Ik heb wel eens eerder zo'n vriesproduct bij de AH moeten halen van een gratis actie en toen werd het haast niet meer aangevuld.
Na de eindtermijn, lag het er weer volop!
-
Leuk! Ik heb ze ook gekregen vanochtend!
Vanavond zoete aardappelblokjes op het menu gehad. Oprecht zoete aardappelblokjes
Wel lekker en de kleur is ook eens wat anders; oranje
Onze jongens dachten dat ze wortelblokjes aten
Wel lekker en de kleur is ook eens wat anders; oranje
Onze jongens dachten dat ze wortelblokjes aten
Dit weekend halen! Benieuwd!
-
Ik heb de bonnen ook gekregen; leuke geste van Aviko!
- Lois
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Ik heb deze bonnen ook ontvangen.
Vond dat receptenboeken al zo leuk.
En nu deze leuke actie ontvangen en nog wel 2 zakken.
Duimpje omhoog voor Aviko
Vond dat receptenboeken al zo leuk.
En nu deze leuke actie ontvangen en nog wel 2 zakken.
Duimpje omhoog voor Aviko
Groetjes, Lois
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier ook ontvangen. Vanmiddag gelijk gehaald omdat het anders alweer op is idd en nooit meer bijgevuld.
Toen kreeg ik van de cassiere de bon voor de patat en blokjes terug ze zei de korting ging er van beide al af toen ik de eerste bon scande vreemd maar ok geef maar hier.
Dus vanavond nog even terug met die bon om ook de patat te halen. Ik had vanmiddag voor de aardappelblokjes gekozen.
En de korting ging er weer af dus zo heb ik het alle 3 gratis kunnen proberen dankzij de cassiere.
Toen kreeg ik van de cassiere de bon voor de patat en blokjes terug ze zei de korting ging er van beide al af toen ik de eerste bon scande vreemd maar ok geef maar hier.
Dus vanavond nog even terug met die bon om ook de patat te halen. Ik had vanmiddag voor de aardappelblokjes gekozen.
En de korting ging er weer af dus zo heb ik het alle 3 gratis kunnen proberen dankzij de cassiere.
Zojuist gehaald. Normaal gesproken kosten deze samen 4,68. Best duur, maar des te leuker als je ze zo mee mag nemen