egni schreef:Als ik bij de veelgestelde vragen kijk staat er:
Is de actie bij alle winkels geldig?
Ja, deze actie is geldig bij elk verkooppunt van Bolletje Granen Beschuit!. Let op: u moet wel een ‘Bolletje Granen Beschuit’ actiecode hebben. De codes worden via een aantal specifieke kanalen in kleine oplage verstrekt en zijn derhalve niet algemeen verkrijgbaar. Tevens moet u door middel van de kassabon aantoonbaar kunnen maken dat u het product hebt gekocht
Bij het 1e invulscherm zie ik geen hokjes voor een code, maar die kan misschien nog komen. Heeft iemand de actie al meegedaan?
GTA Bolletje Granen Variatie Beschuit - opnieuw deelnemen?
Re: Bolletje Granen Variatie Beschuit - opnieuw deelnemen?
@egni, in aanvulling op het bericht van @teckel00 kan ik je nog zeggen dat er een fout in de Actievoorwaarden staat, waarvan inmiddels aan mij is bevestigd dat dit zal worden aangepast.
zonet TUC en Bolletje gekocht bij JanLinders, beide ingediend, ging prima, kortingisleuk werkt prima. Ook met de TUC actie vd Plus meegedaan en de eerdere actie voor het beschuit van Bolletje. Van de week feestje komt de TUC prima van pas.
Bedankt !! Ik ga morgen meteen langs de supermarkt
Groet,
Marieke
Marieke
Hartelijk dank voor de info!
Shiven schreef:@egni, in aanvulling op het bericht van @teckel00 kan ik je nog zeggen dat er een fout in de Actievoorwaarden staat, waarvan inmiddels aan mij is bevestigd dat dit zal worden aangepast.
egni schreef:Als ik bij de veelgestelde vragen kijk staat er:
Is de actie bij alle winkels geldig?
Ja, deze actie is geldig bij elk verkooppunt van Bolletje Granen Beschuit!. Let op: u moet wel een ‘Bolletje Granen Beschuit’ actiecode hebben. De codes worden via een aantal specifieke kanalen in kleine oplage verstrekt en zijn derhalve niet algemeen verkrijgbaar. Tevens moet u door middel van de kassabon aantoonbaar kunnen maken dat u het product hebt gekocht
Bij het 1e invulscherm zie ik geen hokjes voor een code, maar die kan misschien nog komen. Heeft iemand de actie al meegedaan?
Ai, heb vanmiddag de beschuit gekocht en wilde net het geld terugvragen, maar nu moet de actiecode worden ingevoerd. Niet leuk! 

heb je wel de goede website genomen, die van de nieuwe actie?
Ik heb ook een pak gehaald rond 20.00 uur en ingevuld, een half uur geleden schat ik.
Geen code nodig.
Ik heb ook een pak gehaald rond 20.00 uur en ingevuld, een half uur geleden schat ik.
Geen code nodig.
He, he, ja ik had de link van de vorige keer gebruikt. Dat werkt natuurlijk niet.
Dank je Petra11. Net zonder problemen in kunnen dienen.
Dank je Petra11. Net zonder problemen in kunnen dienen.
Re: GTA Bolletje Granen Variatie Beschuit - opnieuw deelnemen?
Net een nieuwe rol gehaald en ingediend. Bedankt voor het plaatsen hiervan.
heeft al iemand het geld terug van deze actie?
Dus voor de 2e keer ingevuld?
Ik heb hem op 24-07 ingevuld en nog niet terug.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Vreemd. Hier weekje later ingevuld en al bijna 2 weken terug.petra11 schreef:heeft al iemand het geld terug van deze actie?