Kartonnen rechthoekig wit doosje, maar plat...pas wel door brievenbus. Zit peper/zout zakje in, saus en kruiden.Foeksia schreef:Ik heb ook nog niets ontvangen.yohan schreef:Heeft iemand dit al gekregen?
Vraag me ook af of het brievenbuspost is of pakketje.
Meatballs win 1 van de 1000 pakketten
Re: Meatballs win 1 van de 1000 pakketten
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Manthan schreef:Kartonnen rechthoekig wit doosje, maar plat...pas wel door brievenbus. Zit peper/zout zakje in, saus en kruiden.Foeksia schreef:Ik heb ook nog niets ontvangen.yohan schreef:Heeft iemand dit al gekregen?
Vraag me ook af of het brievenbuspost is of pakketje.
ook nog niet gekregen. vorige week een reactie op fb dat het iets langer ging duren...
Kartonnen rechthoekig wit doosje, maar plat...pas wel door brievenbus. Zit peper/zout zakje in, saus en kruiden.[/quote]
ook nog niet gekregen. vorige week een reactie op fb dat het iets langer ging duren...[/quote]
150721 : ook nog niets ontvangen. nadat ik hun een berichtje heb gezonden, kreeg ik bericht terug.
ze hebben problemen met de verzending en gaan dit proberen snel op te lossen.
dat was toen 10 juli.
ook nog niet gekregen. vorige week een reactie op fb dat het iets langer ging duren...[/quote]
150721 : ook nog niets ontvangen. nadat ik hun een berichtje heb gezonden, kreeg ik bericht terug.
ze hebben problemen met de verzending en gaan dit proberen snel op te lossen.
dat was toen 10 juli.
Zojuist het pakketje (via postbode PostNL) ontvangen.
Inhoud:
1 zakje Mexicaanse Gehaktkruiden à 30 gram
1 zakje Mexicaanse salsa à 100 ml
1 zoutstick à 6 gram.
Inhoud:
1 zakje Mexicaanse Gehaktkruiden à 30 gram
1 zakje Mexicaanse salsa à 100 ml
1 zoutstick à 6 gram.