ja, bol.com codes ontvangen.
Van de spullen die mijn zoon wilde, op maandag , 1e dag van de actie gekocht en dinsdag al binnen
en ik had voor mijzelf pas op zondag, laatste dag spullen gekocht en die codes heb ik gisteren ontvangen.
Nog nooit problemen gehad trouwens met die bol.com kaarten ontvangen. Ging altijd goed.
2+1 gratis bij AH div. merken + bol.com cadeaukaart van 5,00
Re: 2+1 gratis bij AH div. merken + bol.com cadeaukaart van 5,00
Kennelijk hebben ze het druk. Ik kreeg e-mail dat het wat langer gaat duren.
Bij mij kwamen ze in de spam folder terecht, ik zat ook al te wachten.
- SWNL
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 3 times
En het duurt nog even voort, kreeg vandaag 2 mails voor 2 ingestuurde bonnen (met rare datum aanmerking in de mail- moet 27 2 2021 zijn...):
Op 44254,79279 hebben wij jouw aanvraag voor een gratis bol.com cadeaukaart t.w.v. 5 euro ontvangen, waarvoor dank.
Jouw aanvraag is goedgekeurd en de bol.com kortingscode ontvang je zo snel mogelijk per mail.
Excuses voor de vertraging!
Met vriendelijke groet,
Team FFO
Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
Op 44254,79279 hebben wij jouw aanvraag voor een gratis bol.com cadeaukaart t.w.v. 5 euro ontvangen, waarvoor dank.
Jouw aanvraag is goedgekeurd en de bol.com kortingscode ontvang je zo snel mogelijk per mail.
Excuses voor de vertraging!
Met vriendelijke groet,
Team FFO
Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
-
bij vorige keer actie en deze keer, moest ik de bonnen opnieuw sturen. ze zijn haarscherp en alles staat erop. meerdere mensen hier last van? heb wel altijd me bol.com bonnen gekregen