Cadeaubon verkopen of ruilen (tip)
Re: Cadeaubon verkopen of ruilen (tip)
Er zijn genoeg plaatsen waar je VVV bonnen in kunt leveren, om te klussen, dagje uit, etc:
De Keukenhof, Walibi World, Madurodam, Dolfinarium, Burgers’ Zoo, Madame Tussauds, SnowWorld, Efteling, De Bijenkorf, Dixons, Blokker, Enorm, Xenos, Etos, Hema, Ici Paris XL, Douglas, Leen Bakker, Formido, Praxis, Gamma, Karwei, Intratuin, Bruna, The Read Shop, Top1Toys, Intertoys, Selexyz, Expo, Bart Smit, ANWB, Bever Zwerfsport, Halfords, Foot Locker, KPN, Hi Telecom, BCC, Dynabite, Van Leest, Belcompany, Kras.nl, Weekendjeweg.nl
bol.com
Maar ook goede doelen:
Unicef, Wereld Natuur Fonds, War Child, CliniClowns, War Child, De Nederlandse Hartstichting, Vereniging Natuurmonumenten, Artsen Zonder Grenzen
Hier kun je kijken waar je bij jou in de buurt je bon kan besteden:
https://www.vvvcadeaubonnen.nl/cadeaubon-besteden
De Keukenhof, Walibi World, Madurodam, Dolfinarium, Burgers’ Zoo, Madame Tussauds, SnowWorld, Efteling, De Bijenkorf, Dixons, Blokker, Enorm, Xenos, Etos, Hema, Ici Paris XL, Douglas, Leen Bakker, Formido, Praxis, Gamma, Karwei, Intratuin, Bruna, The Read Shop, Top1Toys, Intertoys, Selexyz, Expo, Bart Smit, ANWB, Bever Zwerfsport, Halfords, Foot Locker, KPN, Hi Telecom, BCC, Dynabite, Van Leest, Belcompany, Kras.nl, Weekendjeweg.nl
bol.com
Maar ook goede doelen:
Unicef, Wereld Natuur Fonds, War Child, CliniClowns, War Child, De Nederlandse Hartstichting, Vereniging Natuurmonumenten, Artsen Zonder Grenzen
Hier kun je kijken waar je bij jou in de buurt je bon kan besteden:
https://www.vvvcadeaubonnen.nl/cadeaubon-besteden
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 1 time
@Lois; waarom plaats jij links via inschrijven voor Bloglovin? Zag het vanneweek ook bij je toch?
Is toch niet de strekking van deze site. Als ik op jouw link klik moet ik weer aanmelden voor een nieuwsbrief.
Is toch niet de strekking van deze site. Als ik op jouw link klik moet ik weer aanmelden voor een nieuwsbrief.
Beste IrisU,IrisU schreef:Ik wilde ook een aantal verschillende cadeau kaarten inwisselen voor geld.
Bij mijn zoektocht kwam ik wissel.nl tegen.
Geen stomme reclame, werd persoonlijk en snel geholpen.
Site was ook fijn want ik wil natuurlijk graag korting en op de site was een heel winkeltje met cadeau kaarten die je kan kopen met korting.
Meteen een aantal cadeau kaarten gekocht en het bevalt goed.
Dus wellicht voor jullie ook bruikbaar.
Als je reclame wilt maken voor een website, doe het dan op een eerlijke manier en vermeld dit dan eerlijk.
-
Precies, dat viel mij ook al op.
1 Bericht en dan gelijk reclame maken, daar trapt toch niemand in hoop ik?.
1 Bericht en dan gelijk reclame maken, daar trapt toch niemand in hoop ik?.
Foeksia, heb je al contact hierover opgenomen met het moderator team?
Je kunt een melding maken door op het uitroepteken in het betreffende bericht van IrisU te klikken (rechterkant). Daarna ontvouwt zich een pagina waarin je tekst en uitleg kunt geven en kun je je boodschap verzenden.
Je kunt een melding maken door op het uitroepteken in het betreffende bericht van IrisU te klikken (rechterkant). Daarna ontvouwt zich een pagina waarin je tekst en uitleg kunt geven en kun je je boodschap verzenden.
Nooit geweten dat dit zo kan.Shiven schreef:Foeksia, heb je al contact hierover opgenomen met het moderator team?
Nu staat er "dit bericht is al gemeld" dus waarschijnlijk heeft iemand dit inmiddels gedaan.
Ik heb eens op wissel.nl gekeken en ja hoor IrisU behoort tot het team. ( hoe dom kun je zijn )
Team Wissel.nl
Martijn Terbruggen
Arend Zwaneveld
Danielle Wijburg
Iris Uijtewaal
Sander van Beek (designer, extern)
Martijn Lafeber (ontwikkelaar, extern)
Matijs van Zuijlen (ontwikkelaar, extern)
- Lois
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 19 times
@ Monique, Ik ben lid van Bloglovin omdat ik daar meerder bloggers volg.monique33 schreef:@Lois; waarom plaats jij links via inschrijven voor Bloglovin? Zag het vanneweek ook bij je toch?
Vervolgens kom ik dan bv zo'n artikel tegen en plaats ik hier.
Ik was me er niet van bewust dat als je hier geen lid van bent, het dan niet kunt zien en dus eerst moet aanmelden.
Zal proberen in het vervolg de link te plaatsen van de website zelf.
Maar is dit nodig om daar 3x een melding van te maken?
Groetjes, Lois
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 1 time
@Lois; nou, dan weet je het nu
. En ik weet nu dat jij het niet wist. Alhoewel ik dat wel van je verwacht had als moderator.
Maar wat bedoel je dat ík drie keer een melding maakt? Ik heb jou er op aangesproken/gevraagd en geen reactie van je ontvangen, en een melding gemaakt.
Je kunt niet vaker dan één keer melding doen volgens mij.
Mijn excuses dat ik er van uit ging dat je het expres deed; dacht dat namelijk omdat je het al in een eerdere post had gedaan, ik je toen vroeg of je een link zonder verwijzing had, geen reactie ontving maar het nu wel weer deed in een nieuwe post.
Maar ben dus wel benieuwd over die drie keer?......

Maar wat bedoel je dat ík drie keer een melding maakt? Ik heb jou er op aangesproken/gevraagd en geen reactie van je ontvangen, en een melding gemaakt.
Je kunt niet vaker dan één keer melding doen volgens mij.
Mijn excuses dat ik er van uit ging dat je het expres deed; dacht dat namelijk omdat je het al in een eerdere post had gedaan, ik je toen vroeg of je een link zonder verwijzing had, geen reactie ontving maar het nu wel weer deed in een nieuwe post.
Maar ben dus wel benieuwd over die drie keer?......
- Lois
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 19 times
Hier een artikel over wissel.nl
Cadeaubon inwisselen voor geld + goedkope gift cards kopen
https://huisvlijt.com/2018/09/cadeaubon ... kopen.html
Cadeaubon inwisselen voor geld + goedkope gift cards kopen
https://huisvlijt.com/2018/09/cadeaubon ... kopen.html
Groetjes, Lois
Een vorige mdw van Wissel heeft hier gepost waarop ik een gemiddelde trustpilot heb afgegeven aan wissel. Dit is hun reactie:
Antwoord van wissel.nl
Gepubliceerd woensdag 23 maart 2016
Beste, onze medewerkster heeft op 1 forum (xgratis) onder haar eigen naam, waarmee ze ook op onze website staat, inderdaad een bericht geplaatst over wissel.nl. Op het forum is een discussie gestart met als aanleiding een bericht van Huisvlijt.nl. In het oorspronkelijke bericht op Huisvlijt.nl worden meerdere bedrijven genoemd die zich bezig houden met ruilen van cadeaubonnen. Omdat het oorspronkelijke bericht uit 2014 is en wij in 2015 zijn opgericht hebben wij er op deze manier voor gezorgd dat we in het lijstje met bedrijven terecht zijn gekomen. Mijn collega heeft geen "valse naam" gebruikt maar heeft wel geschreven vanuit de denkwijze van een consument. Het artikel op "xGratis" staat erg hoog in de zoekresultaten van Google als je zoekt op cadeaubon verkopen/ruilen. Als startup met een zeer beperkt marketing budget maak je soms van dit soort dingen gebruik om vindbaar te worden. Wij posten ook dagelijks berichten op onze Facebook pagina en laten zo nu en dan een bericht achter (onder onze eigen naar wissel.nl) op Facebook pagina's zoals kortingsbonnen.nl. Als ik jouw beoordeling van wissel.nl zou lezen als buitenstaander dan komt het toch wel zeer negatief over ondanks dat we nog 3 sterren krijgen. Het is zeker niet zo dat wij er een dagtaak van hebben gemaakt om ons beter voor te doen dan wij zijn. Ik denk dat de overige ca 170 beoordelingen een beter beeld van de feitelijke situatie geven. Onze kracht en tegelijkertijd onze uitdaging is dat wij de enige zijn die op deze schaal en tegen deze condities cadeaubonnen aanbieden met korting. Het is voor veel mensen niet gelijk duidelijk wat wij doen en hoe we dat doen (2de hands inkopen en doorverkopen). Wij denken dat het wel te rechtvaardigen is dat wij consumenten via het forum wijzen op de mogelijkheid om "gratis geld" te verdienen door met een cadeaubon met korting te betalen. Uiteindelijk hebben wij jou een goede deal bezorgd. Een cadeaubon van 30 euro voor 21 euro is echt nergens anders te koop. Wij hopen dat je ondanks de negatieve ervaring nav het forum toch nog eens bij ons terugkomt.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels fan ben; altijd als ik een digitale aankoop doe kijk ik vooraf op hun site; scheelt vaak toch weer een paar %!
Maar jammer dat ze op deze manier reclame zoeken
Antwoord van wissel.nl
Gepubliceerd woensdag 23 maart 2016
Beste, onze medewerkster heeft op 1 forum (xgratis) onder haar eigen naam, waarmee ze ook op onze website staat, inderdaad een bericht geplaatst over wissel.nl. Op het forum is een discussie gestart met als aanleiding een bericht van Huisvlijt.nl. In het oorspronkelijke bericht op Huisvlijt.nl worden meerdere bedrijven genoemd die zich bezig houden met ruilen van cadeaubonnen. Omdat het oorspronkelijke bericht uit 2014 is en wij in 2015 zijn opgericht hebben wij er op deze manier voor gezorgd dat we in het lijstje met bedrijven terecht zijn gekomen. Mijn collega heeft geen "valse naam" gebruikt maar heeft wel geschreven vanuit de denkwijze van een consument. Het artikel op "xGratis" staat erg hoog in de zoekresultaten van Google als je zoekt op cadeaubon verkopen/ruilen. Als startup met een zeer beperkt marketing budget maak je soms van dit soort dingen gebruik om vindbaar te worden. Wij posten ook dagelijks berichten op onze Facebook pagina en laten zo nu en dan een bericht achter (onder onze eigen naar wissel.nl) op Facebook pagina's zoals kortingsbonnen.nl. Als ik jouw beoordeling van wissel.nl zou lezen als buitenstaander dan komt het toch wel zeer negatief over ondanks dat we nog 3 sterren krijgen. Het is zeker niet zo dat wij er een dagtaak van hebben gemaakt om ons beter voor te doen dan wij zijn. Ik denk dat de overige ca 170 beoordelingen een beter beeld van de feitelijke situatie geven. Onze kracht en tegelijkertijd onze uitdaging is dat wij de enige zijn die op deze schaal en tegen deze condities cadeaubonnen aanbieden met korting. Het is voor veel mensen niet gelijk duidelijk wat wij doen en hoe we dat doen (2de hands inkopen en doorverkopen). Wij denken dat het wel te rechtvaardigen is dat wij consumenten via het forum wijzen op de mogelijkheid om "gratis geld" te verdienen door met een cadeaubon met korting te betalen. Uiteindelijk hebben wij jou een goede deal bezorgd. Een cadeaubon van 30 euro voor 21 euro is echt nergens anders te koop. Wij hopen dat je ondanks de negatieve ervaring nav het forum toch nog eens bij ons terugkomt.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels fan ben; altijd als ik een digitale aankoop doe kijk ik vooraf op hun site; scheelt vaak toch weer een paar %!
Maar jammer dat ze op deze manier reclame zoeken