Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer?
Famke schreef: ↑ma 01 nov 2021, 16:15
Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer?
Famke schreef: ↑ma 01 nov 2021, 16:15
Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer?
@Famke heb je het met flits geprobeerd?
Ja, alleen naakt onderste boven nog niet. Hij gaf eerst melding dat hij het artikel niet kon vinden en toen dat bon al was gebruikt wat absoluut niet kan? Bon die er direct na kwam met blikje pikte hij dus wel weer. Vind het maar een vreemde app.
Famke schreef: ↑ma 01 nov 2021, 16:15
Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer?
@Famke heb je het met flits geprobeerd?
Ja, alleen naakt onderste boven nog niet. Hij gaf eerst melding dat hij het artikel niet kon vinden en toen dat bon al was gebruikt wat absoluut niet kan? Bon die er direct na kwam met blikje pikte hij dus wel weer. Vind het maar een vreemde app.
Hier ook problemen met de Cola acties (fles en blikje) Ik heb dezelfde producten ook voor mijn moeder gekocht. En de app blijft op de 2 verschillende mobieltjes zeggen dat de bon al gebruikt is. Terwijl alleen mijn moeder haar bon alleen al had ingediend... Berichtje via whats up gestuurd maar nog geen reactie
Estherp schreef: ↑ma 01 nov 2021, 21:47
Hier ook problemen met de Cola acties (fles en blikje) Ik heb dezelfde producten ook voor mijn moeder gekocht. En de app blijft op de 2 verschillende mobieltjes zeggen dat de bon al gebruikt is. Terwijl alleen mijn moeder haar bon alleen al had ingediend... Berichtje via whats up gestuurd maar nog geen reactie
Ze zijn alleen bereikbaar op kantoor uren, dus geen bericht, opnieuw je berichtje versturen
Estherp schreef: ↑ma 01 nov 2021, 21:47
Hier ook problemen met de Cola acties (fles en blikje) Ik heb dezelfde producten ook voor mijn moeder gekocht. En de app blijft op de 2 verschillende mobieltjes zeggen dat de bon al gebruikt is. Terwijl alleen mijn moeder haar bon alleen al had ingediend... Berichtje via whats up gestuurd maar nog geen reactie
Ze zijn alleen bereikbaar op kantoor uren, dus geen bericht, opnieuw je berichtje versturen