Wel zo handig inderdaad anders gaat iedereen toch al insturen zonder op de datum te letten.
Tikkie app Bifi Sticks, Starbucks Triple Shot en Hak Mexicanez
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Tikkie app Bifi Sticks, Starbucks Triple Shot en Hak Mexicanez
Ik word echt knettergek van dat Tikkie. Ik heb uit frustratie al een tijd niet meegedaan.... laten we het weer een keertje proberen met de koffie. Wederom problemen met indienen van de kassabon.... "Bon al gebruikt" Niet dus, haal hem net uit mijn portemonee, en ik ook maar 1 product gekocht..... Echt dat ze dat niet kunnen oplossen... of stoppen met dit soort actie's. Ik doe niet meer mee, zal nog 100x proberen deze toch te verzenden, wat dan waarschijnlijk de 60e lukt...... Iemand DE tip?? Ik zal toch zeker niet de enige zijn??
Wat bij mij werkt als hij zegt dat de bon al gebruikt is, is de bon in twee gedeelten fotograferen ( dus zoals je zou doen als je een hele lange bon hebt) en dan versturen
-
- Has thanked: 5 times
Ik heb tot afgelopen dinsdag nooit problemen gehad en dinsdag kreeg ik foutmelding op foutmelding en ook elke keer wat anders, bon al gebruikt, product niet op de bon, datum klopt niet. Na tig keer proberen is het gelukt. Het maakte niet uit of ik de bon 1x fotografeerde wat ik normaal standaard doe of in 2 delen wat ik nu probeerde maar ook daar bleef hij door verschillende redenen op vastlopen. Uiteindelijk spontaan wel gepakt met 1 foto.
Normaal haal ik wel alles bij AH en gaat het altijd direct goed. Nu had ik toevallig wat bij jumbo gehaald. Geen idee of het aan de kassabon van de winkel ligt dus. In mijn geval wel.......
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Weet niet of het echt helpt maar zet je beeldscherm van je telefoon op helder licht,
Estherp schreef: ↑do 15 jun 2023, 07:04 Ik word echt knettergek van dat Tikkie. Ik heb uit frustratie al een tijd niet meegedaan.... laten we het weer een keertje proberen met de koffie. Wederom problemen met indienen van de kassabon.... "Bon al gebruikt" Niet dus, haal hem net uit mijn portemonee, en ik ook maar 1 product gekocht..... Echt dat ze dat niet kunnen oplossen... of stoppen met dit soort actie's. Ik doe niet meer mee, zal nog 100x proberen deze toch te verzenden, wat dan waarschijnlijk de 60e lukt...... Iemand DE tip?? Ik zal toch zeker niet de enige zijn??
-
- Has thanked: 2 times
Bedankt voor deze geweldige tip, gelukt in 1x ..... Er is nog hoop voor Tikkie & mij
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Staan in de buurt van de pakken Knorr ovenschotels niet bij de potten groenten.
-
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 10 times
Bij Jumbo gevonden in de "buitenlandse" schappen. Ook wel benoemd als wereldkeukens.
Dus niet bij het groente in zak en potten aanbod bij de groente afdeling.