Pagina 2 van 17

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: di 05 dec 2023, 15:52
door sebastiaan
Ja , had ik ook. Ever ter informatie
in google play, rechtsboven staat het account waarmee jou telefoon werkt
bij Persoonlijke informatie staat je Vootaam , achternaam , Emailadres en verjaardag.

Heb je meerdere scoupy account dan moet je (Denk ik) wel het goede account kiezen want die gegevens worden met het openen en misschien wel het installeren van de Scoupy App meegestuurd.

Ik zou bij iedere keer inoggen bij Scoupy het volgende
1 Eerst de scoupy App deleten
2 juiste account in Google Play kiezen
3 Scoupy app installeren
4 Scoupy app unstalleren
5 link laten sturen naar mauladres e openen.

Graag terugkoppeling van iedereen die dit heeft geprobeerd en wel of niet tegen problemen aanloopt.

NB Bij mij ging het altijd goed zonder van account bij googleplay te wisselen en nu bij de Robijn, tandpasta, speculaas ging het ook fout mij mij. Bon afgekeurd en geblokkeerd
Lijkt op Scoupy een extra beveiliging heeft ingebouwd.
Blijkbaar hebben ze het heel erg druk bij de Scoupy helpdesk want het duurt langer dan normaal kreeg ik te horen.
Oplossjng van Scoupy was de dubbele account verwijderen
Email Scoupy = support@app.scoupy.com

Graag hoor ik verdere op of aanmerkingen van wat ik hier heb vermeld.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: di 05 dec 2023, 16:23
door B2B
Kan je nu weer meedoen dan?
Nieuw account aangemaakt met een ander email adres zelfde iban?

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: di 05 dec 2023, 16:48
door sebastiaan
B2B schreef: di 05 dec 2023, 16:23 Kan je nu weer meedoen dan?
Nieuw account aangemaakt met een ander email adres zelfde iban?
Ander account is geblokkeerd, em ik moet nog kijken hoe ik dit kan oplossen zonder het account te verwijderen

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: di 05 dec 2023, 16:55
door B2B
Hier zijn ze volhoudend dat ik meerdere accounts heb.
Er zijn wel meerdere accounts. Maar daar zitten allemaal andere mensen achter

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: di 05 dec 2023, 17:09
door Simonevanb
Of ze kijken naar ip adres. Ik heb maar 1 account in dit huishouden dus geen problemen

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: di 05 dec 2023, 17:43
door liamito
sebastiaan schreef: di 05 dec 2023, 15:52 Graag hoor ik verdere op of aanmerkingen van wat ik hier heb vermeld.
Dus in feite zeg je, doe alles via de website en je hebt nergens last van?

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: di 05 dec 2023, 17:48
door Raya1982
Ik ben helemaal klaar met Scoupy/Woolsocks :( Krijg opeens antwoorden in het Engels... antwoorden niet passend bij de vraag. Wat een zooitje daar..

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: di 05 dec 2023, 17:55
door B2B
liamito schreef: di 05 dec 2023, 17:43
sebastiaan schreef: di 05 dec 2023, 15:52 Graag hoor ik verdere op of aanmerkingen van wat ik hier heb vermeld.
Dus in feite zeg je, doe alles via de website en je hebt nergens last van?
Nee hoor ook met de website krijgen ze info mee over je computer. Dus als ze daar naar kijken is ook de pc niet veilig meer.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: di 05 dec 2023, 18:39
door Noekjhu
Ik vind het allemaal maar vaag,
Ik heb ook meerdere accounts voor andere mensen.
Moet ik die nu verwijderen of hoe zit het nou?
Scoupy reageert eigenlijk niet op mailcontact.

Ik heb ook cashback acties die zijn afgekeurd, maar dat betekend nu dus wel dat ik niet aan deze acties mee kan doen.
Het id voor mij nu maar een groot vraagteken hoe het verder gaat.
Ik heb behoefte aan duidelijkheid.

Ik ga maar duimen dat het goed komt,
Hebben mensen nog tips

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 06:31
door R.W.
Ook hier zijn 3 van de 4 accounts geblokkeerd. Allemaal woonachtig op hetzelfde adres maar verschillende mensen. Heb ook een mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad.