Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: di 05 dec 2023, 15:52
Ja , had ik ook. Ever ter informatie
in google play, rechtsboven staat het account waarmee jou telefoon werkt
bij Persoonlijke informatie staat je Vootaam , achternaam , Emailadres en verjaardag.
Heb je meerdere scoupy account dan moet je (Denk ik) wel het goede account kiezen want die gegevens worden met het openen en misschien wel het installeren van de Scoupy App meegestuurd.
Ik zou bij iedere keer inoggen bij Scoupy het volgende
1 Eerst de scoupy App deleten
2 juiste account in Google Play kiezen
3 Scoupy app installeren
4 Scoupy app unstalleren
5 link laten sturen naar mauladres e openen.
Graag terugkoppeling van iedereen die dit heeft geprobeerd en wel of niet tegen problemen aanloopt.
NB Bij mij ging het altijd goed zonder van account bij googleplay te wisselen en nu bij de Robijn, tandpasta, speculaas ging het ook fout mij mij. Bon afgekeurd en geblokkeerd
Lijkt op Scoupy een extra beveiliging heeft ingebouwd.
Blijkbaar hebben ze het heel erg druk bij de Scoupy helpdesk want het duurt langer dan normaal kreeg ik te horen.
Oplossjng van Scoupy was de dubbele account verwijderen
Email Scoupy = support@app.scoupy.com
Graag hoor ik verdere op of aanmerkingen van wat ik hier heb vermeld.
in google play, rechtsboven staat het account waarmee jou telefoon werkt
bij Persoonlijke informatie staat je Vootaam , achternaam , Emailadres en verjaardag.
Heb je meerdere scoupy account dan moet je (Denk ik) wel het goede account kiezen want die gegevens worden met het openen en misschien wel het installeren van de Scoupy App meegestuurd.
Ik zou bij iedere keer inoggen bij Scoupy het volgende
1 Eerst de scoupy App deleten
2 juiste account in Google Play kiezen
3 Scoupy app installeren
4 Scoupy app unstalleren
5 link laten sturen naar mauladres e openen.
Graag terugkoppeling van iedereen die dit heeft geprobeerd en wel of niet tegen problemen aanloopt.
NB Bij mij ging het altijd goed zonder van account bij googleplay te wisselen en nu bij de Robijn, tandpasta, speculaas ging het ook fout mij mij. Bon afgekeurd en geblokkeerd
Lijkt op Scoupy een extra beveiliging heeft ingebouwd.
Blijkbaar hebben ze het heel erg druk bij de Scoupy helpdesk want het duurt langer dan normaal kreeg ik te horen.
Oplossjng van Scoupy was de dubbele account verwijderen
Email Scoupy = support@app.scoupy.com
Graag hoor ik verdere op of aanmerkingen van wat ik hier heb vermeld.