mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 95
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door SWNL »

En dan willen ze ook nog eens toegang tot je bankgegevens(van mijn leven nooit niet bij mij!!!), maar bij hen gaat het al dus niet goed... heel betrouwbaar bedrijfje dit!
flowereddemon
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 dec 2017, 08:36
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door flowereddemon »

Miranda schreef: wo 07 feb 2024, 12:35 Ik kan sinds de automatische incasso niets meer uit laten betalen. De melding ‘we hebben onlangs een automatische incasso uitgevoerd, je kunt binnenkort weer uitbetalen’ blijft maar staan nu al 2 weken lang. Op mails uiteraard weer 0 reactie.

Meer met dit probleem?
Automatische incasso? Dan heb ik iets gemist. Zij betalen jou toch?

Ik ben lid van scoupy
Miranda
Berichten: 1482
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door Miranda »

flowereddemon schreef: do 08 feb 2024, 09:28
Miranda schreef: wo 07 feb 2024, 12:35 Ik kan sinds de automatische incasso niets meer uit laten betalen. De melding ‘we hebben onlangs een automatische incasso uitgevoerd, je kunt binnenkort weer uitbetalen’ blijft maar staan nu al 2 weken lang. Op mails uiteraard weer 0 reactie.

Meer met dit probleem?
Automatische incasso? Dan heb ik iets gemist. Zij betalen jou toch?

Ik ben lid van scoupy
Zie berichten hierboven!

Er zijn uitbetalingen dubbel uitgevoerd waardoor je destijds daardoor in de - kwam. Ze hebben het recht om blijkbaar ook automatische incasso's uit te voeren. Dat is dus gebeurd om het bedrag weer te herstellen. Maar sindsdien is mijn uitbetalen geblokkeerd.
Miranda
Berichten: 1482
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door Miranda »

greetje11 schreef: wo 07 feb 2024, 12:51
Buijsje schreef: za 27 jan 2024, 11:49 Ergens hebben ze toch ook niet veel meer te bieden.
En als er eens iets interessants is, moet je rennen, anders ben je al te laat.
Denk je toch waar ben ik nu eigenlijk mee bezig?
Scoupy heeft echt niets bijzonders meer.
Nou ik vind dit allemaal wel heul bijzonder zegt ze sarcastisch hoor. :o
flowereddemon
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 dec 2017, 08:36
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door flowereddemon »

Miranda schreef: vr 09 feb 2024, 08:35
flowereddemon schreef: do 08 feb 2024, 09:28
Miranda schreef: wo 07 feb 2024, 12:35 Ik kan sinds de automatische incasso niets meer uit laten betalen. De melding ‘we hebben onlangs een automatische incasso uitgevoerd, je kunt binnenkort weer uitbetalen’ blijft maar staan nu al 2 weken lang. Op mails uiteraard weer 0 reactie.

Meer met dit probleem?
Automatische incasso? Dan heb ik iets gemist. Zij betalen jou toch?

Ik ben lid van scoupy
Zie berichten hierboven!

Er zijn uitbetalingen dubbel uitgevoerd waardoor je destijds daardoor in de - kwam. Ze hebben het recht om blijkbaar ook automatische incasso's uit te voeren. Dat is dus gebeurd om het bedrag weer te herstellen. Maar sindsdien is mijn uitbetalen geblokkeerd.
Ja ik heb de berichten hierboven gelezen, daarom stelde ik een vraag. En automatische incasso heeft niks met jullie dubbele uitbetalingen te maken,
Miranda
Berichten: 1482
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door Miranda »

flowereddemon schreef: vr 09 feb 2024, 09:34
Miranda schreef: vr 09 feb 2024, 08:35
flowereddemon schreef: do 08 feb 2024, 09:28

Automatische incasso? Dan heb ik iets gemist. Zij betalen jou toch?

Ik ben lid van scoupy
Zie berichten hierboven!

Er zijn uitbetalingen dubbel uitgevoerd waardoor je destijds daardoor in de - kwam. Ze hebben het recht om blijkbaar ook automatische incasso's uit te voeren. Dat is dus gebeurd om het bedrag weer te herstellen. Maar sindsdien is mijn uitbetalen geblokkeerd.
Ja ik heb de berichten hierboven gelezen, daarom stelde ik een vraag. En automatische incasso heeft niks met jullie dubbele uitbetalingen te maken,
Jawel want er zou 6 euro overgemaakt worden dat is gebeurt maar die dag erna weer opnieuw waardoor mijn tegoed die 6 euro in de min kwam op de app. En doordat er teveel is overgemaakt wordt dat met een automatische incasso weer hersteld.
petra11
Berichten: 1352
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44
Been thanked: 14 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door petra11 »

ik vraag me af of het een fout van hun kant is
of dat ze bewust mensen in de min zetten....

ik zie namelijk dat het eerste bericht hierover van 19 januari is
en mij / onze familie overkomt het deze week.
2 personen in de min gekomen , eentje na een inzending op 5 februari en eentje na een inzending op 7 februari.

als ze een fout hebben gemaakt rond 19 januari
en ze zijn er van op de hoogte,
moet dat toch niet meer gebeuren op 5 en 7 februari.
petra11
Berichten: 1352
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44
Been thanked: 14 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door petra11 »

aanvulling in de min staan met je account:

zou het te maken hebben met meerdere accounts beheren (wel ieder met een ander adres)
en invullen vanaf 1 ip-adres?
ik vul namelijk voor meerdere mensen in, die graag geld terugkrijgen via acties, maar er zelf geen werk aan willen besteden.

Met het blokkeren van accounts wat eerder gebeurde, hebben wij de dans ontsprongen..
toen geen last gehad van blokkeren,
maar is dit misschien een volgende poging om invullen vanaf 1 ip-adres in te dammen...?

1 account, mijn eigen, staat niet in de min,
wel 2 andere die ik altijd invul voor andere mensen met een ander adres.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1192
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door B2B »

Ze zijn heel erg bezig om mensen die voor meer mensen indienen te pesten. Dus het zou mij niet eens verbazen.

Je mag, volgens de helpdesk van scoupy, wel met meerdere personen in 1 huishouden mee doen. Maar niet indienen met het zelfde apparaat. Want als je dat doet wordt je geblokkeerd.

En geloof mij. Het kost 2 maanden en tientallen mailtjes om weer mee te mogen doen.

Wij hadden 6 personen die mee deden.
En zijn er nu 2 van over. De rest durft niet meer.
Gebruikersavatar
Vita
Berichten: 323
Lid geworden op: ma 07 feb 2022, 21:19
Has thanked: 16 times
Been thanked: 5 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door Vita »

Ik ga me er voorlopig maar niet meer aan wagen.
Vorig jaar ook gedoe gehad met het account van mijn vriend (oké die had er twee :lol:).
Na veel gedoe en heen en weer gemail uiteindelijk wel het geld teruggekregen en één account opgeheven.
Maar het is wel veel gedoe voor die paar centen.
Plaats reactie