Tikkie Head & Shoulders
Re: Tikkie Head & Shoulders
Dat vroeg ik mij net ook al af, bij een vriend niet meer in de app te vinden.
Vanochtend heeft die het wel gezien.
Raar, het staat toch echt in de Kruidvat folder...
Ze zullen wel wat aan de actievoorwaarden aanpassen en dan opnieuw open zetten, hoop ik.
Er staat nu: "Gaat hard"
Dubbel
Laatst gewijzigd door Annett op di 11 jun 2024, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij die vriend werkt het nog steeds niet, hij krijgt de hele actie niet te zien, ook niet dat het afgelopen is. Moet je de QR code scannen voor het schap in de Kruidvatwinkel? Bij mij ging het gistern gewoon via Tikkie en het staat ook bij mijn acties.
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
-
- Been thanked: 1 time
Hier hetzelfde. Gekocht, maar geen coupon in de Tikkie app. Opnieuw geïnstalleerd, nog steeds niet.
Op het schap in de winkel was vandaag een QR code ( folder ging pas vandaag in, maar actie was al vanaf gisteren) en die moest je blijkbaar vandaag ter plekke scannen, dan kwam de actie in je tikkie te staan, maar inmiddels is het ook daar weer verlopen.
Heel stom opgezet, nergens staat op=op, wel dat ze de voorwaarden kunnen aanpassen...
Ik vind het zo stom, ze weten toch dat influencers en gratis sites met de acties aan de haal gaan en dat dan binnen korte tijd veel aanvragen komen...maar toch gaat het geregeld mis. Ze hebben bij Tikkie heel vaak een looptijd van één of twee weken, maar zijn binnen no time niet meer beschikbaar. Je kunt nergens aan zien, of je nog op tijd bent of niet, als je naar de kassa loopt. En deze keer hebben ze de actie gisteren gewoon uit het overzicht gehaald ergens in de late middag en waarschijnlijk alleen via de QR code toegankelijk gemaakt in de loop van vandaag. Ik zag bij Pepper in de commentaren dat meer mensen dezelfde problemen hadden.
Niet betrouwbaar en eigenlijk geen goede reclame....
Heel stom opgezet, nergens staat op=op, wel dat ze de voorwaarden kunnen aanpassen...
Ik vind het zo stom, ze weten toch dat influencers en gratis sites met de acties aan de haal gaan en dat dan binnen korte tijd veel aanvragen komen...maar toch gaat het geregeld mis. Ze hebben bij Tikkie heel vaak een looptijd van één of twee weken, maar zijn binnen no time niet meer beschikbaar. Je kunt nergens aan zien, of je nog op tijd bent of niet, als je naar de kassa loopt. En deze keer hebben ze de actie gisteren gewoon uit het overzicht gehaald ergens in de late middag en waarschijnlijk alleen via de QR code toegankelijk gemaakt in de loop van vandaag. Ik zag bij Pepper in de commentaren dat meer mensen dezelfde problemen hadden.
Niet betrouwbaar en eigenlijk geen goede reclame....