Re: Tikkie zak Doritos gratis (niet voor iedereen...?)
Geplaatst: di 05 aug 2025, 14:20
Mijn kassabon was direct bij de eerste keer "al gebruikt"....dat is raar, meervoudig opnieuw geprobeerd om in te dienen, veel licht, iets verfrommeld, app nieuw geïnstalleerd....niets hielp...uiteindelijk kreeg ik via de scherm ( dus deze keer niet zelfs opgezocht via de klantenservice) de vraag of ik problemen had en dat ik via de e-mail moest reageren en ik hoefde de kassabon niet mee te sturen en ze zouden binnen 14 dagen antwoorden, dat is nu ongeveer 2,5 weken geleden....
Niets gehoord, actie inmiddels afgelopen op tikkie en daar staat bij dat het is "afgewezen"....in het verleden vaker problemen gehad met indienen, vaak gaat het ook direct goed of na een paar keer proberen...alleen jammer dat je niet zo goed contact kunt krijgen, zou niet kunnen bedenken wat ik verkeerd heb gedaan, de link naar de actie stond in mijn tikkie.
Niets gehoord, actie inmiddels afgelopen op tikkie en daar staat bij dat het is "afgewezen"....in het verleden vaker problemen gehad met indienen, vaak gaat het ook direct goed of na een paar keer proberen...alleen jammer dat je niet zo goed contact kunt krijgen, zou niet kunnen bedenken wat ik verkeerd heb gedaan, de link naar de actie stond in mijn tikkie.