Xenos, bij aankoop van 3 opbergboxen Quasar: cadeaukaart €20

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
rilana213

Re: Xenos, bij aankoop van 3 opbergboxen Quasar: cadeaukaart €20

Bericht door rilana213 »

ik heb net gebeld, de man zei dat hij er wel bij zou zitten, dus ik heb ze gewoon besteld.
we gaan het wel zien dan.
het was een fout op de site die ze er niet uit kregen maar de kaart zou in de opbergdozen zitten.
feelings

Bericht door feelings »

mwduin schreef:Maar die kaart komt dus helemaal niet in je bestellingsoverzicht, ook later vandaag niet?
Ze vertelde mij dat ze ermee bezig zijn. Op dit moment dus niet. Of het later op de dag wel te zien is op het bestellingsoverzicht daar kan ik geen antwoord op geven helaas.
Angel1990

Bericht door Angel1990 »

Maar moet je het bestellen of kan je ook in winkel kopen?
feelings

Bericht door feelings »

Angel1990 schreef:Maar moet je het bestellen of kan je ook in winkel kopen?
Volgens mij kan het allebei, maar voor de zekerheid kun je misschien de klantenservice bellen. Dat je niet voor niets naar de winkel gaat. :)
Angel1990

Bericht door Angel1990 »

feelings schreef:
Volgens mij kan het allebei, maar voor de zekerheid kun je misschien de klantenservice bellen. Dat je niet voor niets naar de winkel gaat. :)
Gelukkig is winkel maar 1 min lopen voor mij. Maar ik bestel hem wel op internet dan kan ik ook van die 7.50 korting gebruik maken :D MAAR was even benieuwd want ik vond het niet duidelijk op folder staan dat je hem moet bestellen
feelings

Bericht door feelings »

Angel1990 schreef:
feelings schreef:
Gelukkig is winkel maar 1 min lopen voor mij. Maar ik bestel hem wel op internet dan kan ik ook van die 7.50 korting gebruik maken :D MAAR was even benieuwd want ik vond het niet duidelijk op folder staan dat je hem moet bestellen
Ik vond het ook wel ietsje onduidelijk Angel. Fijn dat winkel lekker in de buurt is! En die korting is toch mooi. Ik heb kaarsen besteld.
Angel1990

Bericht door Angel1990 »

Ik woon in Centrum Emmen :) Dus alles in de buurt. Ik twijfel nog wat ik ga bestellen. Grote kaarsen heb ik genoeg (te veel ) :p
kamta2000

Bericht door kamta2000 »

Hmm, ik had 30,96 in de winkelwagen maar hij rekent wel verzendkosten. Even achter aan bellen dus. Kreeg wel de korting van de nieuwsbrief.

Heb er achter aan gebeld. Omdat je de korting van de nieuwsbrief gebruikt, betaal je wel de verzendkosten omdat je dan onder de 30 euro komt. Dat is dan wel weer jammer.
feelings

Bericht door feelings »

kamta2000 schreef:Hmm, ik had 30,96 in de winkelwagen maar hij rekent wel verzendkosten. Even achter aan bellen dus. Kreeg wel de korting van de nieuwsbrief.

Heb er achter aan gebeld. Omdat je de korting van de nieuwsbrief gebruikt, betaal je wel de verzendkosten omdat je dan onder de 30 euro komt. Dat is dan wel weer jammer.
Je kan het pakket ook ophalen bij een Xenos winkel in de buurt. Daar heb ik voor gekozen. Bezorgen kan ook, maar dat kost zoals zelf hebt gezien geld.
Sn00pie

Bericht door Sn00pie »

Ik ben benieuwd of de aktie ook gewoon in de winkel geldt.... dan rij ik nml vanmiddag even heen...
Plaats reactie