xwebber schreef:Bij onze Jumbo lagen ze langs de chips, bij de zoutjes
Oww! Dat had ik nou helemaal niet verwacht, bij de zoutjes... vandaar dat ik ze misschien niet kon vinden
Daar heb ik niet gekeken
Ik zal straks bij de AH kijken of ze daar liggen, moet toch voor de Pie Bakery daarheen
Hier gevonden bij het Kruidvat!!!! Ik zag wel dat verschillende stickers waar de code op staat al open gemaakt waren.
Zielig hoor, als je die 1,79 zo hard nodig hebt!! Bovendien zadel je andere mensen met een niet te declareren product op. Echt triest.
Laatst gewijzigd door tequilacin op do 16 jul 2015, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier bij de AH gevonden alleen allemaal zonder stickers. En zo te zien wordt het niet zo vaak verkocht. Ik ben paar keer keer de afgelopen weken gekeken en elke keer is de rek vol met alleen verpakkingen zonder stickers.
tequilacin schreef:Hier gevonden bij het Kruidvat!!!! Ik zag wel dat verschillende stickers waar de code op staat al open gemaakt waren.
Zielig hoor, als je die 1,79 zo hard nodig hebt!! Bovendien zadel je andere mensen met een niet te declareren product op. Echt triest.
Dan zal ik zo eens bij de Kruidvat gaan kijken, moet er toch nog heen
tequilacin schreef:Hier gevonden bij het Kruidvat!!!! Ik zag wel dat verschillende stickers waar de code op staat al open gemaakt waren.
Dan zal ik zo eens bij de Kruidvat gaan kijken, moet er toch nog heen
... ennnn Jawel hoor! Gevonden bij de Kruidvat met actiesticker