Waldkorn Trakteert
Re: Waldkorn Trakteert
Dank je wel 
Net een heerlijk vers brood opgehaald.
Dat met de gratis Becel en de gratis Kees kaas........smullen !!

Zou iemand die in januari 2016 jarig is dan pas een bon krijgen.
Ik had iemand opgegeven die begin juli jarig was maar die heeft geen bon gekregen. De aktie loopt t.m 31 december 2015 dus zouden diegenen die volgend jaar jarig zijn niet mee kunnen doen.
Ik had iemand opgegeven die begin juli jarig was maar die heeft geen bon gekregen. De aktie loopt t.m 31 december 2015 dus zouden diegenen die volgend jaar jarig zijn niet mee kunnen doen.
- Natasja79v
andere datum opgeven? Fictief?hoefsmid schreef:Zou iemand die in januari 2016 jarig is dan pas een bon krijgen.
Als ik mbv mijn postcode een bakker selecteer krijg ik ze ver uit de regio maar met de link waar de Waldkorn bakkers zitten krijg ik wel een bakker uit mijn stad.... weet iemand of dat ook gewoon geaccepteerd wordt
Ik heb een mailtje gestuurd. Zodra ik antwoord heb zal ik het vermelden. Bij ons zitten ze in het dorp maar ik word 8 kilometer doorgewezen als ik mijn postcode invul.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Moest je nog iets laten zien om te bewijzen dat je jarig bent?Fieglie schreef:Dank je wel
Marry schreef:http://www.waldkorn.nl/waldkorn-desem.htmlFlorence schreef:leuke actie.
hoe kom ik erachter welke bakkers meedoen? bij actievoorwaarden staan ze niet.
Deze link zorgt voor verwarring want die verwijst naar bakkers die ook de variant DESEM van Waldkorn verkopen.
Maar volgens mij is het gratis Waldkorn brood voor alle varianten Waldkorn dus ook bij heel veel bakkers.
ik heb hetzelfde probleem als snoopy.
Op de lijst met de link van marry staat er voor mij 1 op 10 minuten fietsen, maar als je de kaart krijgt moet je een postcode invullen voor je hem kan printen. als ik die postcode invul van die bakker 10 min. fietsen hiervandaan, dan krijg ik 5 verschillende bakkers in vijf verschillende dorpen die allemaal minstens een uur fietsen zijn. blijkbaar doen er maar heel weinig bakker mee aan deze actie?
Op de lijst met de link van marry staat er voor mij 1 op 10 minuten fietsen, maar als je de kaart krijgt moet je een postcode invullen voor je hem kan printen. als ik die postcode invul van die bakker 10 min. fietsen hiervandaan, dan krijg ik 5 verschillende bakkers in vijf verschillende dorpen die allemaal minstens een uur fietsen zijn. blijkbaar doen er maar heel weinig bakker mee aan deze actie?