Scoupy weer een nieuwe cahbackparade vanaf 31 Augustus.
Re: Scoupy weer een nieuwe cahbackparade vanaf 31 Augustus.
Valess is geen nieuwe actie....even opletten, had ik geluk dat het uitverkocht was, had niet naar de coupon gekeken.
Hier sultana en quinoasoep gevonden.
Orangina en Arla waren al op.
Zou je de sultana verpakking weer bij Spar in mogen leveren? Als dat zois zou het een mooie deal zijn.
Orangina en Arla waren al op.
Zou je de sultana verpakking weer bij Spar in mogen leveren? Als dat zois zou het een mooie deal zijn.
Ik kan niets vinden zeg....waar staat de Quinoasoep?
Is een kleine verpakking bij de soep in kopjes.Koukla schreef:Ik kan niets vinden zeg....waar staat de Quinoasoep?
De Arla is alleen de Naturel variant en die heeft niet elke AH
er staat niet op de bon welke je koopt , dus dat is mooi meegenomen , kun je dus rustig de andere proberen 

Bij AH is de variant Naturel van Arla Skyr € 0,10 goedkoper dan de andere twee varianten, druppel.
Ik wens je iig succes bij je declaratie.
Ik wens je iig succes bij je declaratie.
Valess filet stukjes: let op of je wel coupon krijgt.
Als je met de eerdere actie (die vorige week al liep) van Valess Filetstukjes hebt meegedaan dan kun je volgens mij niet met deze actie meer meedoen. Op zich vreemd daar deze actie geldt voor kassabonnen vanaf 31-08-15.
Ik zie nu dat ik geen coupons meer heb en heb nog niet aan de actie van deze week (vanaf vandaag ) meegedaan.
Ik zie nu dat ik geen coupons meer heb en heb nog niet aan de actie van deze week (vanaf vandaag ) meegedaan.
de declaratie van arla skyr is goedgekeurd