Gratis producten bij spar - inruilweek 3-9 september
-
- Been thanked: 1 time
Re: Gratis producten bij spar - inruilweek 3-9 september
Ik heb even de waardes opgezocht en een lijstje gemaakt van de producten met winkelprijzen:
o Pindakaas
Pindakaas 350 gram € 1,39
Pindakaas 600 gram € 2,29
Pindakaas met nootjes, 350 gram € 1,99
o Siroop 750 ml € 2,49-€2,59
Aardbeien
Bosvruchten
Cassis
Framboos
Grenadine
Sinaas
Ijsthee perzik
o Boter 500 gram
Gezonde start € 1,09
Halvarine € 0,99
Bewust light € 1,75
o Fritessaus emmer 750 ml
o Pinda’s 250 gram - € 1,19
Gezouten
Ongezouten
o Ice tea 1500 ml € 1,45
Perzik
Citroen
Green
o Fruitbiscuit € 1,58
Appel, 240 gram
Bosvrucht, 218 gram
Naturel, 240 gram
o Coffeepads 36 stuks € 3,45
Caffeinevrij
Dark roast
Extra dark roast
Mild roast
Mokka
Regular
o Thee € 0,86- € 1,04
1 kops groene thee citroen, 40 gram
1 kops earl grey, 40 gram
1 kops Engelse melange, 40 gram
1 kops groene variatie, 40 gram
1 kops rooibos, 40 gram
Engelse melange, 80 gram
o Ribbelchips 200 gram € 0,90
Naturel
Paprika
o Pindakaas
Pindakaas 350 gram € 1,39
Pindakaas 600 gram € 2,29
Pindakaas met nootjes, 350 gram € 1,99
o Siroop 750 ml € 2,49-€2,59
Aardbeien
Bosvruchten
Cassis
Framboos
Grenadine
Sinaas
Ijsthee perzik
o Boter 500 gram
Gezonde start € 1,09
Halvarine € 0,99
Bewust light € 1,75
o Fritessaus emmer 750 ml
o Pinda’s 250 gram - € 1,19
Gezouten
Ongezouten
o Ice tea 1500 ml € 1,45
Perzik
Citroen
Green
o Fruitbiscuit € 1,58
Appel, 240 gram
Bosvrucht, 218 gram
Naturel, 240 gram
o Coffeepads 36 stuks € 3,45
Caffeinevrij
Dark roast
Extra dark roast
Mild roast
Mokka
Regular
o Thee € 0,86- € 1,04
1 kops groene thee citroen, 40 gram
1 kops earl grey, 40 gram
1 kops Engelse melange, 40 gram
1 kops groene variatie, 40 gram
1 kops rooibos, 40 gram
Engelse melange, 80 gram
o Ribbelchips 200 gram € 0,90
Naturel
Paprika
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
De prijzen op die poster kloppen dus niet?marjootje83 schreef:Ik heb even de waardes opgezocht en een lijstje gemaakt van de producten met winkelprijzen:
http://www.spar.nl/files/nieuws/2015/50 ... eek_V5.jpg
-
- Has thanked: 19 times
Antwoord op mijn vraag ivm hoeveelheden;
in principe hoeven de grammages niet overeen te komen. In dat geval krijgt u het grammage dat hier het dichtst bij in de buurt zit.
Als u een pot pindakaas van 500 gram inlevert, dan krijgt u hiervoor 600 gram terug. Dit kan i.o.m. de ondernemer en/of SPAR medewerker worden bepaald.
Gaat helemaal goed komen dus; hier ging net ook de pot pindakaas leeg, mooi tijdens de inruilweek omruilen; super!
in principe hoeven de grammages niet overeen te komen. In dat geval krijgt u het grammage dat hier het dichtst bij in de buurt zit.
Als u een pot pindakaas van 500 gram inlevert, dan krijgt u hiervoor 600 gram terug. Dit kan i.o.m. de ondernemer en/of SPAR medewerker worden bepaald.
Gaat helemaal goed komen dus; hier ging net ook de pot pindakaas leeg, mooi tijdens de inruilweek omruilen; super!
dat de inhoud hetzelfde moet zijn, staat duidelijk bij de producten.
Lijkt me ook logisch dat je voor een pak Spar koffiepads van 36 stuks een verpakking van 36 stuks inlevert van een ander merk.
Ik vraag me af of je 3 dezelfde producten mag inleveren voor 3 dezelfde eigen merk producten van Spar.
De koffiepads is het duurste artikel.
Ik zou het liefst 3 lege zakken koffiepads inleveren.
Het staat er nog niet bij vermeld of het 3 verschillende producten moeten zijn of dat je 3 dezelfde mag nemen.
Om Spar producten te proberen, moet je misschien 3 verschillende nemen.
Lijkt me ook logisch dat je voor een pak Spar koffiepads van 36 stuks een verpakking van 36 stuks inlevert van een ander merk.
Ik vraag me af of je 3 dezelfde producten mag inleveren voor 3 dezelfde eigen merk producten van Spar.
Het staat er nog niet bij vermeld of het 3 verschillende producten moeten zijn of dat je 3 dezelfde mag nemen.
-
Het antwoord heb ik niet zelf bedacht Petra11; komt van Spar zelf. Ik heb producten van Lidl en die grammen/inhouden zijn niet allemaal hetzelfde.petra11 schreef:dat de inhoud hetzelfde moet zijn, staat duidelijk bij de producten.
Waar zie jij dat dan zo duidelijk staan? Ik zie het niet bij de flyer met alle producten er op... daar staat alleen pot of zak of iets dergelijks.
bij het bericht van 27 augustus 18.33 uur staan de hoeveelheden / eenheden achter het product.
Maar inderdaad, zoals je al schrijft, bij een pot pindakaas van Lidl die afwijkt van de Spar pindakaas zal bij Spar iemand moeten zeggen, welke pot pindakaas je van Spar mag meenemen.
Maar inderdaad, zoals je al schrijft, bij een pot pindakaas van Lidl die afwijkt van de Spar pindakaas zal bij Spar iemand moeten zeggen, welke pot pindakaas je van Spar mag meenemen.
-
Hoi Petra11, oh, zo bedoel je. Maar in dat bericht van mij staan gewoon welke producten van de Spar mee doen. Er staat niet dat de producten die je in levert van dezelfde hoeveelheid moeten zijn. Vandaar ook nog ff mijn andere berichtje met antwoord van de Spar (niet van mij) ivm de hoeveelheden die wellicht af kunnen wijken en personeel van Spar dan io bekijkt wat ze meegeven.petra11 schreef:bij het bericht van 27 augustus 18.33 uur staan de hoeveelheden / eenheden achter het product.
Sultana Fruitbiscuit
Deze week in de aanbieding (0,99 euro) Sultana fruitbiscuit bij Dirk van de Broek en de Dekamarkt.
Sultana fruitbiscuit zijn apart verpakte verpakkingen. Tip de 5 pakjes uit de Sultana verpakking halen en de Sultana verpakking inleveren bij Spar voor een pakje Spar fruitbiscuit.
Heb je 2 voor prijs van 1.
Sultana fruitbiscuit zijn apart verpakte verpakkingen. Tip de 5 pakjes uit de Sultana verpakking halen en de Sultana verpakking inleveren bij Spar voor een pakje Spar fruitbiscuit.
Heb je 2 voor prijs van 1.
@Marry en anderen, ja ik ben vanmorgen geweest en heb de lege verpakking van de Sultana van Scoupy ingeleverd, koffiepads lege zak en een leeg doosje Engelse thee. Ging zonder problemen.