Ruil je cola( light )om bij LIDL. Alleen op 10-9

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Petra@

Re: Ruil je cola( light )om bij LIDL. Alleen op 10-9

Bericht door Petra@ »

Marry schreef:
Petra@ schreef:
Jo12 schreef:Leuke actie, ik ben benieuwd of je ook een 'Zero' fles in mag leveren.
Er staat duidelijk light maar zero is het wel maar is het natuurlijk niet.
Je mag elke cola fles inleveren light staat (). Je krijgt alleen een light cola terug.
Ja dat klopt het hoeft geen light te zijn, ik lees het net op FB, wel wat je meeneemt.
druppel

Bericht door druppel »

hier geen poster en personeel wat het OF niet wist OF ontzettend moeilijk deed....Tja mevrouw max is geen light en u kunt alleen light inleveren .....
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Bericht door Marry »

druppel schreef:hier geen poster en personeel wat het OF niet wist OF ontzettend moeilijk deed....Tja mevrouw max is geen light en u kunt alleen light inleveren .....
Hier overal vlaggetjes aan het schap en bij de statiegeld automaat. Een hele grote stapel cola flessen bij de ingang met een grote poster erboven. Kortom prima geregeld!
druppel

Bericht door druppel »

sinds er hier een nieuwe bedrijfsleider is ...pfffffffffffffffffffff ( alleen al het scannen van de 50 % bonnen is een drama daar moet steeds de bedrijfsleider bij komen )
naromi
Been thanked: 1 time

Bericht door naromi »

Hier kijken ze niet eens naar de fles, dus je kan alles inleveren. Ik had Coca Cola zero en er staat een grote bak met een plastic zak waar je hem in moet gooien.
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Plaats reactie