Gta pattex schilderskit
Re: Gta pattex schilderskit
Vanochtend 3 kokers Schilderskit Premium gekocht bij de Karwei a 7,79 euro per stuk (totaal 23,37 euro 3 kokers), idd op een display te vinden.
Coupons hingen erbij, maar heb je niet nodig als je je aanvraag via internet verwerkt. Als je het via de post wil doen, heb je die coupon wel nodig.
Binnen 4 tot 8 weken krijg je je geld retour, actie geldig tot 31-12-2016, maximaal 3 terugbetalingen per persoon, adres en/ of IBAN.
Coupons hingen erbij, maar heb je niet nodig als je je aanvraag via internet verwerkt. Als je het via de post wil doen, heb je die coupon wel nodig.
Binnen 4 tot 8 weken krijg je je geld retour, actie geldig tot 31-12-2016, maximaal 3 terugbetalingen per persoon, adres en/ of IBAN.
Mag ik vragen hoe jullie aan de informatie komen dat er 3 patronen mag worden gekocht?
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 34 times
Je kan in ieder geval bij het terugvragen 3 producten aangeven. Ik had er niet aangedacht dus 1 gekocht en nu mailtje naar Pattex of echt alles op 1 bon moet staan, want anders haal ik nog 2 tubes.DsLeyen schreef:Mag ik vragen hoe jullie aan de informatie komen dat er 3 patronen mag worden gekocht?
Bij de karwei in Oosterhout gevonden en direct ingediend via de website. Leuke actie! 2 stuks gekocht. Was voor ons voldoende.
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
3 tubes kit voor 16,77€ in kunnen dienen. Gewoon bij de Karwei gekocht.
Ik kreeg wel de melding dat de goedkeuring binnen 4 weken komt, en de uitbetaling binnen de 8 weken. Kan dus wel ff duren, maar kit komt altijd wel eens van pas, toch?!
Ik kreeg wel de melding dat de goedkeuring binnen 4 weken komt, en de uitbetaling binnen de 8 weken. Kan dus wel ff duren, maar kit komt altijd wel eens van pas, toch?!