Mariette schreef:Je kunt ook bij de JL aan de kassamedewerkster vragen of ze er een klantbestelling van maken voor je, als het dan binnenkomt krijg je een telefoontje en staat het klaar in de koeling.
Heb het zelf al meerdere malen gedaan bij de JL en dit werkt prima dan hoef ik niet voor niets daar naar toe te rijden.
Misschien een goede tip.
Ook dat heb ik geprobeerd, Mariette. Ze hebben ons opgebeld dat ze het artikel weer binnen hadden, maar toen weer aankwamen was het weer uitverkocht.
We zijn zelfs op een maandag, meestal de enige dag(rond het middaguur) dat wij boodschappen kunnen doen, geweest om een taart van de folder te halen. Taart was er niet.
De dag erna weer terug; taart was er niet! De manager aangesproken, en deze beloofde mij een taart voor ons te reserveren, en dat we deze de dag erna op konden halen.
De dag erna weer terug; manager was afwezig, en geen taart gereserveerd. Meisje van de banketafdeling wist nergens van!
Tja, dan houdt het voor mij toch wel op. Je voelt je als klant niet voor vol aangezien.
Nog met de regiomanager ge-emailed, en ook deze deed er vrij koeltjes over.
"Geeft wel gelijk aan dat onze artikelen gewild zijn" was het domme commentaar van deze man.
Duh, je moet zorgen dat je klanten niet voor niets naar je winkel komen, anders blijven ze in het vervolg weg, en gaan ze naar de concurent waar je niet 3 x voor je boodschappen op en neer hoeft te rijden.
Ik ga er dus nooit meer heen. Eh, dwz. alleen voor de gratis spullen, als deze voorradig zijn dus!
