Black en Decker - gratis 2e machine bij aankoop

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Has thanked: 1 time

Re: Black en Decker - gratis 2e machine bij aankoop

Bericht door Shiven »

RK73 schreef:Dit blijkt een erg misleidende actie! Let op! Ik heb recent mijn "2e machine" thuisgestuurd gekregen. Nergens op de website of de actievoorwaarden staat vermeld welke 2e machine je krijgt. Er staat ook nergens vermeld wat de waarde van de 2e machine is.

De 2e machine die ik thuisgestuurd heb gekregen betreft een boormachientje van 7.2V ter waarde van 25 euro. Iets anders dan de "1e" machine waarvoor ik circa 125 euro heb betaald.

Gezien de waardeloze en zinloze communicatie met HighCo Data heb ik maar besloten de 'eerste' machine weer retour te brengen naar de winkel... :twisted:
;-) Ik heb gisteren bij HighCo-DATA een klacht ingediend (per e-mail) over deze actie, n.a.v. bovenstaand voorval. Men dacht kennelijk dat ikzelf degene was die mij benadeeld voelde, gezien deze reactie die ik vanmiddag ontving van HighCo-DATA:
"U heeft uw keuze van de gewenste machine online geregistreerd alvorens u uw aanvraag heeft afgerond"
detulp050

Bericht door detulp050 »

RK73 schreef:Dit blijkt een erg misleidende actie! Let op! Ik heb recent mijn "2e machine" thuisgestuurd gekregen. Nergens op de website of de actievoorwaarden staat vermeld welke 2e machine je krijgt. Er staat ook nergens vermeld wat de waarde van de 2e machine is.

De 2e machine die ik thuisgestuurd heb gekregen betreft een boormachientje van 7.2V ter waarde van 25 euro. Iets anders dan de "1e" machine waarvoor ik circa 125 euro heb betaald.

Gezien de waardeloze en zinloze communicatie met HighCo Data heb ik maar besloten de 'eerste' machine weer retour te brengen naar de winkel... :twisted:
Er staat nergens dat je een machine krijgt die gelijkwaardig is als de machine die je zelfhechtend gekocht. Je kunt kiezen uit vier budget-artikelen... Wat doe je dan moeilijk?
Ik vind de voorwaarden helder genoeg..
MM12

Bericht door MM12 »

tweede machine ontvangen. Schroefboormachine en idd geen hoogvlieger maar wat mij betreft wel een leuk extraatje bij de haakse slijper die ik hoe dan ook nodig had en die ook nog eens in de aanbieding was bij Gamma
Plaats reactie