v.a. 01-07-2016 Jean Baton Baconnaise GTA
Re: v.a. 01-07-2016 Jean Baton Baconnaise GTA
Onderstaand de reactie die ik ontving van Jean Batôn, nadat ik contact met hen had opgenomen (via pb Facebook):
Dank voor je reactie en je getoonde betrokkenheid.
De meeste consumenten komen onze actieproducten in de winkel tegen. Na aankoop registeren ze zich dan voor teruggave van het aankoopbedrag. Dan is er geen sprake van ‘frustratie’.
Jij bent blijkbaar een fanatieke ‘refund-jager’ en houdt alle actie-aankondigingen in de gaten. Dan kan het inderdaad voorkomen dat, wanneer het een keer wat langer duurt voordat actieproducten in de winkel liggen, je even geduld moet hebben. Dit is niet te voorkomen, de oude voorraad in de winkel moet immers eerst verkocht worden. Bij nieuwe producten zoals onze Baconnaise is dat nog lastig voorspelbaar.
De actieperiode hebben we afgestemd op de verwachte periode dat de producten in de winkel staan. Indien nodig kunnen we die nog verlengen.
Scoupy kennen we als systeem. Wij hebben echter bewust gekozen voor Qnippos.
Succes bij het vinden van de actie-verpakkingen Baconnaise!
Groet,
De meeste consumenten komen onze actieproducten in de winkel tegen. Na aankoop registeren ze zich dan voor teruggave van het aankoopbedrag. Dan is er geen sprake van ‘frustratie’.
Jij bent blijkbaar een fanatieke ‘refund-jager’ en houdt alle actie-aankondigingen in de gaten. Dan kan het inderdaad voorkomen dat, wanneer het een keer wat langer duurt voordat actieproducten in de winkel liggen, je even geduld moet hebben. Dit is niet te voorkomen, de oude voorraad in de winkel moet immers eerst verkocht worden. Bij nieuwe producten zoals onze Baconnaise is dat nog lastig voorspelbaar.
De actieperiode hebben we afgestemd op de verwachte periode dat de producten in de winkel staan. Indien nodig kunnen we die nog verlengen.
Groet,
Dan weten we dat... Actie duurt tot de Kerst ofzo, meen ik...tegen die tijd zal het dan wel te vinden zijn....Shiven schreef:Onderstaand de reactie die ik ontving van Jean Batôn, nadat ik contact met hen had opgenomen (via pb Facebook):
Groet,
gevonden bij AH zwolle zuid. Er zit niet echt een sticker op maar wel een opvallende gele rand langs het etiket. De code staat gewoon op het etiket afgedrukt
Bedankt voor het doorgeven, dan weten we waar we in de winkel op moeten letten!MM12 schreef:gevonden bij AH zwolle zuid. Er zit niet echt een sticker op maar wel een opvallende gele rand langs het etiket. De code staat gewoon op het etiket afgedrukt
hier bij de Deen(Beverwijk Heemskerk)kennen ze dit merk niet eens!