Belgische Geld terug acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Brigit

Re: BELGIE

Bericht door Brigit »

Vraag me af of deze acties ook voor Nederland gelden ?
Onduidelijk allemaal
Niet mijn site :roll:
UtrechtseBert

Bericht door UtrechtseBert »

Misschien altijd handig voor de personen die in het grensgebied wonen en veel in België shoppen.
Al ben ik wel bang dat geld terug acties problemen zullen geven, ik heb het hier ook al eens met Duitse producten geprobeerd en dat werkte ook niet.
Maar niet geschoten is altijd mis. :)
Mario

Bericht door Mario »

Er zitten veel producten bij, waarbij je op de Nederlandse site terechtkomt(van o.a. Scoupy) , waaraan je dan al hebt deelgenomen....dus dan krijg je niks retour omdat je al meegedaan hebt... ;)
Bedoeling is bij die Belgische site om het bij een AH(in België) te kopen, en dan in te dienen bij Scoupy.nl zag ik.....
Lia

Re: Belgische Geld terug acties

Bericht door Lia »

Mag je daar als nl ook aan meedoen?
marjootje83
Been thanked: 1 time

Re: Belgische Geld terug acties

Bericht door marjootje83 »

In Belgie gaat veel per post en het meeste via Highco data.
Men kent geen antwoordnummer waardoor je bijna altijd de portokosten zelf betaald.
Het gaat minder snel en makkelijk die GTA's, over het algemeen, dan hier.
Ook veel voorwaarden, zoals méér dan alleen de kassabon opsturen.
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Bericht door AmeGrunn »

UtrechtseBert schreef:Misschien altijd handig voor de personen die in het grensgebied wonen en veel in België shoppen.
Al ben ik wel bang dat geld terug acties problemen zullen geven, ik heb het hier ook al eens met Duitse producten geprobeerd en dat werkte ook niet.
Maar niet geschoten is altijd mis. :)
Dat zou ik juist niet zeggen.

Ik winkel vaker in Duitsland, en bij mij lukt het vaak dus wel. Kwestie van de actievoorwaarden duidelijk lezen (vooral omtrent gebruik van je Nederlandse rekening) en een Duits adres hebben (gelukkig heb ik dat via kennissen). Daarmee lukt het mij vrijwel altijd.
Heb laatst nog Ricola Kräuter-Karamell (75 g), Leerdammer feine Scheiben Herzhaft-Intensiv, 3x Felix Soft & Crunchy (Lachs, Thunfisch und Gemüse & Huhn, Truthahn und Gemüsenote & Rind, Huhn & Gemüsenote, allemaal 750 g), Dove Derma Spa Kaschmir Gefühl (200 ml), Ferrero ValParaiso Goji & Himbeere (170 g), Toppits Bratschlauch en Homann Herzhafter Geflügelsalat (150 g) gekocht. Allemaal 100% cashbacks.

Het heeft wel een groot nadeel: je moet vaak langer wachten voordat je je geld terug krijgt. Bij sommige cashbacks duurt het t/m 8 weken voordat je je geld terug hebt.
Plaats reactie