UtrechtseBert schreef:Misschien altijd handig voor de personen die in het grensgebied wonen en veel in België shoppen.
Al ben ik wel bang dat geld terug acties problemen zullen geven, ik heb het hier ook al eens met Duitse producten geprobeerd en dat werkte ook niet.
Maar niet geschoten is altijd mis.

Dat zou ik juist niet zeggen.
Ik winkel vaker in Duitsland, en bij mij lukt het vaak dus wel. Kwestie van de actievoorwaarden duidelijk lezen (vooral omtrent gebruik van je Nederlandse rekening) en een Duits adres hebben (gelukkig heb ik dat via kennissen). Daarmee lukt het mij vrijwel altijd.
Heb laatst nog Ricola Kräuter-Karamell (75 g), Leerdammer feine Scheiben Herzhaft-Intensiv, 3x Felix Soft & Crunchy (Lachs, Thunfisch und Gemüse & Huhn, Truthahn und Gemüsenote & Rind, Huhn & Gemüsenote, allemaal 750 g), Dove Derma Spa Kaschmir Gefühl (200 ml), Ferrero ValParaiso Goji & Himbeere (170 g), Toppits Bratschlauch en Homann Herzhafter Geflügelsalat (150 g) gekocht. Allemaal 100% cashbacks.
Het heeft wel een groot nadeel: je moet vaak langer wachten voordat je je geld terug krijgt. Bij sommige cashbacks duurt het t/m 8 weken voordat je je geld terug hebt.