Scoupy: €2 retour op Kwekkeboom Oven Croquetten
Re: Scoupy: €2 retour op Kwekkeboom Oven Croquetten
Scoupy heeft een aanpassing gedaan in de tekst van de Actievoorwaarden.
• Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel?
Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
(Eerder stond er dit:
• Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. Let op: we berekenen de cashback over het daadwerkelijke aankoopbedrag per stuk. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon).
• Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel?
Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
(Eerder stond er dit:
• Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. Let op: we berekenen de cashback over het daadwerkelijke aankoopbedrag per stuk. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon).
Winkelaanbieding 2e halve prijs:
Hun reactie:
In het geval van een 2 euro retour actie zul je altijd 2 euro retour krijgen (Tenzij je minder dan €2,- voor het product betaalt, dan zul je geen geld toe krijgen).
Famke, ik heb de casus "winkelaanbieding 2e halve prijs" voorgelegd aan Scoupy.Famke schreef:Jammer genoeg betaald Scoupy in dat geval dan 50% terug.
Hun reactie:
In het geval van een 2 euro retour actie zul je altijd 2 euro retour krijgen (Tenzij je minder dan €2,- voor het product betaalt, dan zul je geen geld toe krijgen).
Deze gta is verlengd en loopt tot 25-12-2016 of wanneer alle beschikbare cashbacks zijn uitbetaald.
komt dan goed uit voor degenen die nog niet hebben mee gedaan:
in de Allerhande van AH van november een bon voor 25% korting op Kwekkeboom oven bitterballen, geldig t/m 6 december.
in de Allerhande van AH van november een bon voor 25% korting op Kwekkeboom oven bitterballen, geldig t/m 6 december.
Dit gaat over de Croquetten
petra11 schreef:komt dan goed uit voor degenen die nog niet hebben mee gedaan:
sorry,
ik zie het. Ik had er geen erg in dat er ook nog een gta van kroketten liep.
Te snel gelezen.
Maar via Scoupy kan je ook nog 2,00 terug vragen van Kwekkeboom oven bitterballen.
en met de korting van 25% korting met de bon van Allerhande van AH worden het goedkope bitterballen voor in de oven of airfryer.
ik zie het. Ik had er geen erg in dat er ook nog een gta van kroketten liep.
Te snel gelezen.
Maar via Scoupy kan je ook nog 2,00 terug vragen van Kwekkeboom oven bitterballen.
en met de korting van 25% korting met de bon van Allerhande van AH worden het goedkope bitterballen voor in de oven of airfryer.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Petra 11 dit is het juiste onderwerp qua bitterballen:
http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... oom#p25441
Sjaak vd Hoek had de tip van de Allerhande al 13 nov gemeld.
http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... oom#p25441
Sjaak vd Hoek had de tip van de Allerhande al 13 nov gemeld.
Als je de coupon gebruikt uit de AH winterkorting, kost het 0,92 per verpakking
Deze gta is verlengd en eindigt op 15-01-2017 óf wanneer alle beschikbare cashbacks zijn uitbetaald.
Deze actie eindigt op 30-06-2017 óf wanneer alle beschikbare cashbacks zijn uitbetaald.