Ikke zeg niets, mijn naam is Haas.Mario schreef:Ja, maar niet verder vertellen..... anders zijn de producten weer zo snel op....Famke schreef:Kan je ook mee doen als niet lid van de PCL?
in de voorwaarden staat er niks over, dus mag het, en al heb je pas meegedaan met Oikos en die Chio....mag ook weer, actie begint 30-1
Koken met gratis produkten (eten en drinken met gratis producten) postcodeloterij-Scoupy
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Koken met gratis produkten
Mario schreef:Ja, maar niet verder vertellen..... anders zijn de producten weer zo snel op....Famke schreef:Kan je ook mee doen als niet lid van de PCL?
in de voorwaarden staat er niks over, dus mag het, en al heb je pas meegedaan met Oikos en die Chio....mag ook weer, actie begint 30-1
Ik heb geen pcl agenda en ben geen lid. Zou er dan niet ergens een check plaatsvi den of je lid bent voordat scoupy uitbetaalt? Durf de gok eigenlijk niet te nemen..
Dan gewoon wachten tot iemand hier meegedaan heeft die niet meedoet met de postcodeloterij, en die het uitbetaald heeft gekregen...dat zal dinsdag bekend zijn denk ik....Meriam schreef:Mario schreef:Ja, maar niet verder vertellen..... anders zijn de producten weer zo snel op....Famke schreef:Kan je ook mee doen als niet lid van de PCL?
Ik heb geen pcl agenda en ben geen lid. Zou er dan niet ergens een check plaatsvi den of je lid bent voordat scoupy uitbetaalt? Durf de gok eigenlijk niet te nemen..
Als ik postcodeloterijlid was, vind het wel vreemde producten "om mee te koken".
Het zijn de bekende standaard cashback producten ja, die mensen normaal blijkbaar niet kopenTasmanta schreef:Als ik postcodeloterijlid was, vind het wel vreemde producten "om mee te koken".
het werd aangekondigd als: koken met gratis producten,
maar als ik de link aanklik, staat er nu: eten en drinken met gratis producten.
Dan klopt het wel weer.
maar als ik de link aanklik, staat er nu: eten en drinken met gratis producten.
Dan klopt het wel weer.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Of als iemand de goedkeuring heeft gekregen.Mario schreef:Dan gewoon wachten tot iemand hier meegedaan heeft die niet meedoet met de postcodeloterij, en die het uitbetaald heeft gekregen...dat zal dinsdag bekend zijn denk ik....
-
jammer dat op het bonnetje uit de agenda staat: Koop de actieproducten van uw keuze in een supermarkt naar keuze.
Lassie maaltidjsaus is exclusief bij AH
Lassie Maaltijdsaus wordt (nog) door geen andere supermarkt verkocht. Je had dus niet per ongeluk dit product bij de verkeerde supermarkt kunnen kopen
zonnetje24 schreef:jammer dat op het bonnetje uit de agenda staat: Koop de actieproducten van uw keuze in een supermarkt naar keuze.