exclusief voor jou: Sourcy sprankelend met smaak, Scoupy Let op: alleen bij Coop, Plus, Emté, Poiesz en Boni
Re: exclusief voor jou: Sourcy sprankelend met smaak, Scoupy Let op: alleen bij Coop, Plus, Emté, Poiesz en Boni
Inmiddels is de afbeelding in de app aangepast en staan de winkels er op. Vind wel dat mensen die het eerder ergens anders gekocht hebben gewoon hun geld moet krijgen want was idd helemaal niet duidelijk!
Re: exclusief voor jou: Sourcy sprankelend met smaak, Scoupy Let op: alleen bij Coop, Plus, Emté, Poiesz en Boni
Doen ze denk ik ook, ik had het gisteren al bij AH gehaald, toen het nog overal gehaald mocht worden, en inmiddels geld terug ontvangen....Pierlala schreef:Inmiddels is de afbeelding in de app aangepast en staan de winkels er op. Vind wel dat mensen die het eerder ergens anders gekocht hebben gewoon hun geld moet krijgen want was idd helemaal niet duidelijk!
Bij mij is hij ook afgekeurd, gisteren gehaald bij AH.arizona schreef:Bij mijn moeder is hij ook afgekeurd, omdat ze hem gisteren bij de jumbo heeft gekocht. Ze gaat nu maar even een mailtje sturen naar Scoupy.

Dan heb ik nog veel geluk gehad, gistermorgen bij AH gehaald....en goedgekeurd....even later dus al niet meer waarschijnlijk....ik was er nogal vroeg bij....Iwan1976 schreef:Bij mij is hij ook afgekeurd, gisteren gehaald bij AH.arizona schreef:Bij mijn moeder is hij ook afgekeurd, omdat ze hem gisteren bij de jumbo heeft gekocht. Ze gaat nu maar even een mailtje sturen naar Scoupy.
De Sourcy Sprankelend-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 30-01-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 30-01-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.