Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Geplaatst: do 01 jun 2017, 11:10
Kan iemand melden als de goedkeuring binnen is van de ingediende bon?
Wissel op het forum tips uit over gratis producten
https://xgratis.nl/forum/
Mario schreef:Als ik geklikt heb op : stuur je bon in, en dan kijk bij de actievoorwaarden, dan mag je niet 1x per persoon meedoen, maar 1 x per adres/familie: zie punt 5.
1. Elk in Nederland woonachtig persoon is gerechtigd aan deze actie deel te nemen.
2. Indien je jonger bent dan 18 jaar bent, dien je toestemming te hebben van je wettelijke vertegenwoordiger om mee te kunnen doen aan de actie.
3. Medewerkers van Unilever die betrokken zijn bij deze actie en door Unilever ingeschakelde derde(n) zijn uitgesloten van deelname.
4. Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode van 08-05-2017 t/m 04-06-2017– 12.00 uur ’s middags. De klacht moet ingediend zijn in deze actieperiode indien men wilt deelnemen aan de actie.
5. Er wordt slechts één actieproduct per familie wonende op hetzelfde adres toegekend.
6. Je kan maar één keer geld terug vragen per kassabon, IBAN-nummer en huishouden.
We doen hier idd met zijn 4 en mee. Hebben allemaal een scoupy account. Ik heb er gisteren 2 gehaald . 1 voor mijzelf en 1 voor mijn man. Vandaag heb ik er weer 2 gehaald, voor mijn kinderen. Ik zie wel of het lukt. Ik heb in ieder geval nog geen goedkeuring gehadLia schreef:Gisteren ingediend,net de goedkeuring gehad.
Geen vraag hoeven te beantwoorden.
@rw je kan hem toch ook op de rekening van je man uit laten betalen?
Of op naam van je kind..
Ga er straks nog 1 halen op naam van me dochter.
Wat een ontevredenheid over omo
Hoe laat had je het gisteren ingediend en hoe laat heb je hem vandaag goedgekeurd gekregen?Lia schreef:Gisteren ingediend,net de goedkeuring gehad.
Geen vraag hoeven te beantwoorden.
@rw je kan hem toch ook op de rekening van je man uit laten betalen?
Of op naam van je kind..
Ga er straks nog 1 halen op naam van me dochter.
Wat een ontevredenheid over omo