Pagina 2 van 5

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: do 01 jun 2017, 11:10
door suriboy
Kan iemand melden als de goedkeuring binnen is van de ingediende bon?

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: do 01 jun 2017, 14:35
door Lia
Ik heb hem net gehaald.
Kan natuurlijk niet meteen de kassabon indienen?
Zal het maar morgen doen

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: do 01 jun 2017, 18:22
door suriboy
Zojuist ingediend en geen vragen gezien om te beantwoorden. Benne benieuwd hoe snel de goedkeuring binnenkomt.

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: do 01 jun 2017, 19:01
door Lia
Ik heb hem ook ingediend.
Nog niets gehoord

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: do 01 jun 2017, 19:15
door R.W.
Ik heb hem ook ingediend. Ben benieuwd

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: vr 02 jun 2017, 11:49
door R.W.
Mario schreef:Als ik geklikt heb op : stuur je bon in, en dan kijk bij de actievoorwaarden, dan mag je niet 1x per persoon meedoen, maar 1 x per adres/familie: zie punt 5.



1. Elk in Nederland woonachtig persoon is gerechtigd aan deze actie deel te nemen.
2. Indien je jonger bent dan 18 jaar bent, dien je toestemming te hebben van je wettelijke vertegenwoordiger om mee te kunnen doen aan de actie.
3. Medewerkers van Unilever die betrokken zijn bij deze actie en door Unilever ingeschakelde derde(n) zijn uitgesloten van deelname.
4. Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode van 08-05-2017 t/m 04-06-2017– 12.00 uur ’s middags. De klacht moet ingediend zijn in deze actieperiode indien men wilt deelnemen aan de actie.
5. Er wordt slechts één actieproduct per familie wonende op hetzelfde adres toegekend.
6. Je kan maar één keer geld terug vragen per kassabon, IBAN-nummer en huishouden.

Ik ben bang dat ik punt 5 hier over het hoofd heb gezien. Mijn man en ik hebben hem nml allebei ingediend. Ik heb de bonnen gisteren ingediend maar nog geen goedkeuring gehad. En ik heb de bon nog. Lukt het niet breng ik ze weer terug ;)

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: vr 02 jun 2017, 13:25
door Maxx
Nu staan de drie vragen er, als ik op de link klik.

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: vr 02 jun 2017, 13:36
door Lia
Gisteren ingediend,net de goedkeuring gehad.
Geen vraag hoeven te beantwoorden.

@rw je kan hem toch ook op de rekening van je man uit laten betalen?
Of op naam van je kind..
Ga er straks nog 1 halen op naam van me dochter.
Wat een ontevredenheid over omo :o

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: vr 02 jun 2017, 13:43
door R.W.
Lia schreef:Gisteren ingediend,net de goedkeuring gehad.
Geen vraag hoeven te beantwoorden.

@rw je kan hem toch ook op de rekening van je man uit laten betalen?
Of op naam van je kind..
Ga er straks nog 1 halen op naam van me dochter.
Wat een ontevredenheid over omo :o
We doen hier idd met zijn 4 en mee. Hebben allemaal een scoupy account. Ik heb er gisteren 2 gehaald . 1 voor mijzelf en 1 voor mijn man. Vandaag heb ik er weer 2 gehaald, voor mijn kinderen. Ik zie wel of het lukt. Ik heb in ieder geval nog geen goedkeuring gehad

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Geplaatst: vr 02 jun 2017, 13:53
door suriboy
Lia schreef:Gisteren ingediend,net de goedkeuring gehad.
Geen vraag hoeven te beantwoorden.

@rw je kan hem toch ook op de rekening van je man uit laten betalen?
Of op naam van je kind..
Ga er straks nog 1 halen op naam van me dochter.
Wat een ontevredenheid over omo :o
Hoe laat had je het gisteren ingediend en hoe laat heb je hem vandaag goedgekeurd gekregen?